|
|
LBM schreef:  Jacqueline Cramer, was dat niet dat "licht" van een PvdA-minister, die ons allemaal die levensgevaarlijke spaarlamp door de str*t duwde en de veilige gloeilamp in de ban deed? Dat klopt maar ook dat, mag niet gezegd worden. Ze werd er niet voor bestraft maar de burger betaalt zich scheel aan zogenaamd veilige lampen. Ook PvdA. Bos708
|
|
|
|
|
|
|
|
Bericht is verwijderd door de gebruiker | Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
|
Bericht is verwijderd door de gebruiker | Reden: Niet aangegeven
|
|
|
|
|
|
|
LBM schreef:  #38: De uitleg die vanN aan het artikel van Niek Koning geeft laat ik geheel voor zijn rekening.Ik interpreteer dat artikel heel anders, maar ik vind het niet nodig om dat net als hij in enorme lap tekst toe te lichten. Dat artikel spreekt voor zichzelf. Duidelijk dus, LBM snapt er niets van en kan er dus ook niet op reageren. Het artikel spreekt inderdaad voor zichzelf. Maar enig 'leesvermogen' is wel vereist. Wat de spaarlampen betreft, broodje aap verhalen komen altijd los bij nieuwe dingen. Denk maar aan de aanleg van de spoorlijnen in Nederland (en vele ander landen). Bewerkt door de gebruiker donderdag 16 augustus 2012 11:25:54(UTC)
| Reden: spelfout gecorrigeerd.
|
|
|
|
|
|
|
BOS708 schreef:  Dat klopt maar ook dat, mag niet gezegd worden. Ze werd er niet voor bestraft maar de burger betaalt zich scheel aan zogenaamd veilige Bos708 Alles mag gezegd worden. Maar onware verhalen mogen ook gelogenstraft worden. Anders halen we AH er maar weer bij ;-).
|
|
|
|
|
|
|
Spaarlampen en hongerende kinderen, hier is men volgens mij de weg in deze discussie wel volkomen kwijt geraakt .
|
|
|
|
|
|
|
Overigens ben ik niet van plan op de verdere afleidingsmanoeuvres in te gaan. Begin over spaarlampen maar een ander onderwerp. Daar gaat het helemaal niet over. Aan dat draadje zal ik niet deelnemen, broodje aap verhalen zijn niet de moeite om op in te gaan. Een volgende reactie van mij is alleen te verwachten wanneer er serieus op de zaak wordt ingeggaan. Moeten er stabiliserende voedselvoorraden aangelegd worden door regeringen om zo het Keynesiaanse model tot beheersing van de honger in de derde wereld tot uitvoer te brengen?. Dat een aantal PES leden van het Europeees parlement in de 'vrije markt' propaganda van vooral Amerika en de lobbyisten van Agro Bussiness is getrapt is maar een zijdelings verband. Niek Koning gebruikt dat als argument om de Sociaal Democraten te bewegen zijn visie te steunen. PvdA haters maken hier op een perfide wijze misbruik van, zonder in staat te zijn een reëel antwoord te geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
vanNugteren schreef:  Overigens ben ik niet van plan op de verdere afleidingsmanoeuvres in te gaan. Begin over spaarlampen maar een ander onderwerp. Daar gaat het helemaal niet over. Aan dat draadje zal ik niet deelnemen, broodje aap verhalen zijn niet de moeite om op in te gaan. Een volgende reactie van mij is alleen te verwachten wanneer er serieus op de zaak wordt ingeggaan. Moeten er stabiliserende voedselvoorraden aangelegd worden door regeringen om zo het Keynesiaanse model tot beheersing van de honger in de derde wereld tot uitvoer te brengen?. Dat een aantal PES leden van het Europeees parlement in de 'vrije markt' propaganda van vooral Amerika en de lobbyisten van Agro Bussiness is getrapt is maar een zijdelings verband. Niek Koning gebruikt dat als argument om de Sociaal Democraten te bewegen zijn visie te steunen. PvdA haters maken hier op een perfide wijze misbruik van, zonder in staat te zijn een reëel antwoord te geven. Kijk vanN, dat is nou een staaltje van de huidige politiek waar je aan meedoet. Als de vinger gelegd wordt op fouten en falen door een partij dan krijg je gelijk de sneer PvdA-hater naar het hoofd geslingerd zoals ook gebeurt met de PVV. Erken nou eens een keer dat de Linkse partijen grote blunders begaan hebben in de afgelopen decennia en er nog steeds mee doorgaan. De politiek kan geen banen scheppen want voor banen moet er verdiend worden. Wat links wil is arbeidstherapie op kosten van anderen. Kijk naar Melkert die ook banen schiep maar daarvoor het WW-fonds plunderde. Als ik nu de plannen van Samsom lees dan hebben ze niets geleerd. Weer meer controle,weer meer regeltjes, liefst in europees verband en zo gaat hij verder met de maatschappij te ontwrichten. Geef de burger de ruimte en de problemen worden inventief opgelost. De politiek lost geen problemen op maar maakt ze door zich overal mee te bemoeien in binnen en buitenland. Bos708
|
|
|
|
|
|
|
BOS708 schreef: Kijk vanN, dat is nou een staaltje van de huidige politiek waar je aan meedoet. Als de vinger gelegd wordt op fouten en falen door een partij dan krijg je gelijk de sneer PvdA-hater naar het hoofd geslingerd zoals ook gebeurt met de PVV. Bos708 Misschien zou het handiger zijn als Bos een eigen onderwerp opende met "alles wat vies en voos is in deze wereld' In ieder geval heeft dit geklets in de ruimte niets te maken met het onderwerp van dit draadje. Hongerende kinderen weet je wel, terwijl er overvloed is. Geef daar eens een zinnige mening over en misschien kan je dan een antwoord krijgen, op de voor jou prangende vragen. Maar niet hier. Dit onderwerp is te zwaar om dit vervelende gehakketak te kunnen dragen. Schande hoe ook van dit onderwerp weer misbruik wordt gemaakt om de eigen (nogal merkwaardige) ideeën te etaleren. Misschien kan je terecht in het twitter circuit van blonde Geertje?. En ik doe graag mee aan 'de huidige politiek' waar ook deze ondankbare hond bijzonder veel aan te danken heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bericht is verwijderd door een Moderator. | Reden: Verkeerde quote
|
|
|