Berichtdetails
Helaas werkt nu mijn email niet meer van Ziggo en krijg ik een melding: email stopt en dan volgt er een zwart scherm.
De email van gmail werkt nog gewoon normaal, wie heeft voor mij een oplossing?
Het is mogelijk dat je je Ziggo-mail via G-mail ophaalt. Instellen bij Gmail > Instellingen > Accounts en daar je Ziggo toevoegen.
Let op! Al je Ziggo mail zal dan op elk apparaat dat je gebruikt via Gmail gaan lopen... Maar ja, een mens moet zo nu en dan wat.
Oh ja, maak je mailbox bij Ziggo wel regelmatig leeg want anders heb je kans dat die volloopt en krijgen de mensen die je iets sturen de mededeling dat de box vol is; je hebt tenslotte maar weinig ruimte bij Ziggo; zie hier.
Bedankt voor je reactie. De app stond standaard op de tablet. Ik heb het ziggo account verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar zonder resultaat.
Ik heb een foto bijgevoegd van welke email of app ik bedoel. Deze kan ik dus niet opnieuw instaleren volgens mij.
Jan:
Ik ga voorlopig de mail nog niet in Gmail instellen, ik wil liever beide mailboxen apart hebben, maar bedankt voor de tip.
Misschien dat er meer mensen met dit probleem zijn dus zet ik de oplossing er bij.
Ik heb het volgende gedaan:
ga naar instellingen>applicatie beheer en kies voor de email app (staat in de rechtste kolom) klik op gegevens leegmaken en buffer wissen en als laatste op de knop gedwongen stoppen,tablet opnieuw op laten starten en email openen en je mailadres en ww opnieuw ingeven en alles draait weer.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club