Berichtdetails
Ik heb een galaxy S6 en heb een abbonnement van ziggo alles werkt alleen bellen gaat niet hij geeft steeds aan (niet aangemeld bij netwerk) het was altijd goed
Mag ik aannemen dat 'de rest' werkt omdat het toestel met wifi is verbonden?
Bellen/SMS'en (en dataverkeer als er geen wifi is) gaat uitsluitend via de SIMkaart en dan het telefoonnetwerk.
Is het telefoonnetwerk wél zichtbaar dus is er wel bereik/werkt het SIMkaartje?
En: is het toestel al eens helemaal uitgezet en weer aangezet?
Als er dan nóg geen aanmelding op het tel.netwerk komt, dan denk ik aan een defect SIMkaartje, of een probleem met het telefoonnetwerk (geen bereik, of het is defect), of een administratief probleem betr. het kaartje (dan is bij Ziggo een reset nodig).
Ik zou als eerste actie contact opnemen met de provider (Ziggo).
Ik heb net met vaste telefoon contact gehad met Ziggo en die denken ook dat waarschijnlijk het aan Simkaartje ligt het advies was om het even in een andere Samsung toestel uit proberen of het lag aan mijn instellingen van de telefoon dus ik haal het kaartje er uit en even bij mijn zoon uitproberen.
Dirk
Het is weer in orde ik heb een nieuw simkaart gekregen 4 G ik had 3 G en daar ik vanaf 1 maart niet kon bellen werd het ook nog verrekend dat was toch wel weer mooi van Ziggo.
Als nog bedankt Bru354
Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club