Berichtdetails
mijn laptop werkt met de zelfde verbinding en daar heb ik geen last.
ik gebruik wifi van ziggo draadloos. Wat kan de oorzaak zijn.
gr.Peter
iPad afsluiten, opstarten en netwerk weer instellen.
Helpt dat niet, ga dan naar instellingen >Algemeen > stel opnieuw in >
herstel netwerkinstellingen. Als dat gebeurd is weer opstarten en instellen.
Overigens storingsbronnen kunnen ook dit effect geven. Denk aan magnetron, babyfoon, dect telefoons.
Heeft de iPad ooit wel normaal verbinding gehad.?
Hoe handig ben je met dit soort dingen, kan je via je webbrowser inloggen bij je modem, dan zou je het op een ander kanaal kunnen zetten.
Probeer nog het volgende:
Sluit de iPad af door Home-en Uitknop tegelijk ingedrukt te houden tot dat Apple logo verschijnt en/of gevraagd wordt zet iPad uit.
Wacht een minuut of 5 met weer opstarten.
Controleer bij instellingen of je met WiFi verbonden bent(groen)en er een blauw v-tje voor je netwerk staat.
Werkt dat niet, dan het volgende:
Ik plaats een schermafbeelding, zodat je kan zien, wat ik bedoel met het onderstaande:
Open instellingen > wifi > dan zie je de naam van jouw netwerk, met een blauw v-tje ervoor, hou je vinger met een lichte druk op de blauwe i, dan open je het en krijg je te zien, wat er op bijgevoegde schermafbeelding staat.
Klik op vernieuw lease.
Klik weer linksboven op < WiFi
Klik hiervoor de webpagina van Ziggo met hun adviezen voor dit soort zaken. (o.a. 5 minuten de stekker uit het modem halen)
Werkt dat allemaal nog niet, dan Ziggo bellen.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club