SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Android-Club
Ongewenste reclame
Geplaatst op 2 maart 2019 om 12:11 door Geer80

Beste vrienden goedemorgen,
Ik heb een Smartphone Galaxy J5 met Android-besturing.
De laatste tijd krijg ik elke keer als ik de Smartphone open ongevraagde reclame.
Ik heb dit niet gedownload en er ook geen app alhoewel er steeds gevraagd wordt deze te downloaden.
Het is een Amerikaanse stem die roept " Thank God its................(de dag die het is)
Hoe krijg ik dit van mijn telefoon?
Alvast bedankt voor de hulp.
Geer

6 reacties
Dirk Boom zegt:

Er is een ongewenste reclame voor een app actief, ik heb dit eerder gehoord.
Wat hielp: de smartphone helemaal uitzetten en daarna weer aanzetten. D.w.z. de uitknop even vasthouden en dan kiezen voor uitzetten. Daarna weer de startknop even vasthouden, de smartphone start dan op. Tijdens het opstarten wordt om de inlogcode gevraagd en om de pincode van de SIM kaart.

2 maart 2019 om 12:58.
Geer80 zegt:

Dank je Dirk maar dit heb ik al 2 of 3 keer gedaan. Zonder resultaat.

2 maart 2019 om 14:38.
Dirk Boom zegt:

Dat is jammer. Als niets anders lukt dan moet hij terug naar de fabrieksinstellingen, maar ik zou eerst proberen om van de gebruikte webbrowser de geschiedenis te verwijderen en de cache te legen.
Geschiedenis wissen kan in de webbrowser (afhankelijk van welke het is), schonen van de cache gaat via de instellingen van Android, bij de betr. app.
Of is er recent een nieuwe app op de smartphone gezet?

2 maart 2019 om 15:41.
Jan-B zegt:

Het advies van Dirk eerst opvolgen. Er is een gratis app om reclame te blokkken t.w.. Adblockplus for android

2 maart 2019 om 19:08.
Geer80 zegt:

Beste Dirk en Jan, bedankt voor het meedenken. Dirk jouw laatste zin "of is er recent een nieuwe app op de smartphone gezet" gaf stof tot nadenken. Ik had inderdaad een app gedownload en sindsdien had ik het probleem. De app verwijderd en het probleem is ook verdwenen. Hadden toch iets met elkaar te maken. Het was een app van een hotel in Slenaken(Limburg). Nogmaals dank beide en een fijne zondag. Alaaf vanuit het zuiden!!

3 maart 2019 om 12:14.
Dirk Boom zegt:

Ah, dat val weer mee. Dank voor de terugkoppeling en veel plezier met carnaval.

3 maart 2019 om 12:31.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club