SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Android-Club
mijn ziggo op mijn samsung tablet
Geplaatst op 26 april 2019 om 13:10 door hoe979

Vanuit het ziekenhuis kan ik mijn ziggo niet openen vanuit mijn
samsung tablet, google of ziggo vindt het onveilig, waar moet ik het zoeken ....? graag een reactie en bij voorbaat dank

7 reacties
Dirk Boom zegt:

Waarschijnlijk is er sprake van een niet-beveiligde wifi verbinding.
Het is een persoonlijke afweging of je ondanks de waarschuwing toch wilt inloggen.
Ik zou dat wel doen maar anderen zullen het niet aandurven.
Waarom ik het wel zou doen: de kans is niet groot dat er een kwaadwillende rondloopt die gaat proberen om op de tablet in te breken met als doel om de inloggegevens te onderscheppen. Maar ... de kans is aanwezig.
Kan het zijn dat er in het scherm een mogelijkheid staat om inloggen alsnog toe te staan?
Ik kan van hier niet zien waar de (terechte) waarschuwing vandaan komt, is dat te achterhalen of is een schermafdruk mee te geven?

26 april 2019 om 13:46.
Marixius zegt:

Indien je ook een smartphone hebt met een databundel, dan zou je op je smartphone bij de verbindingen “Mobiele hotspot en tethering” kunnen inschakelen. Vervolgens maak je op je tablet verbinding met je smartphone.

27 april 2019 om 13:58.
nnsa zegt:

Bedenk dan wel dat het kijken naar een ziggo-stream aardig wat data gaat opleveren en misschien ongewenste kosten (via een smartphone hotspot). Kan de Ziggo Go app niet worden geinstalleerd op de tablet ?

27 april 2019 om 17:01.
hoe979 zegt:

Veel geleerd met tablet webmailgebruik in de open verbinding van het ziekenhuis, inlogs lukken niet, webmail ziggo valt na een of twee keer gebruik uit, ben weer thuis en achter de laptop komt op een home-adres de mail niet binnen terwijl die op webmail wel binnenkomt, er komt een te snel meldvenster langs met zoiets als "mappen synchroniseren zijn aangemeld", hoe kan ik dit oplossen is de vraag ? Bij voorbaat dank voor een reactie.

1 mei 2019 om 10:43.
Dirk Boom zegt:

Is de laptop een tijd niet gebruikt en kan het wachtwoord zijn verlopen?
Is het IMAP? Indien ja, dan kun je het mailadres uit de mailtoepassing (welke?) halen en opnieuw inbrengen.

1 mei 2019 om 22:44.
hoe979 zegt:

Klopt, IMAP en alles weer OK, thanks

3 mei 2019 om 15:41.
Dirk Boom zegt:

Graag gedaan

3 mei 2019 om 21:46.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club