Berichtdetails

Ik heb een iPad 4 en via de daarop staande email app haal ik mijn Ziggo mail binnen. Er staat op dit moment 1 mail in die ik net gelezen heb, niets in de rest can de mapoen of de prullenbak. Ik heb de mail zo ingesteld dat alle mails die ik er lees en verwijder, na 1 dag echt verwijderd worden. Toch geeft deze app bij Instellingen aan 1,4 Gb in gebruik te hebben. Hie kan dit? En hoe kan ik dit oplossen?
Zet de iPad eens helemaal uit en start dan weer op.
Kijk dan eens of het nog steeds zoveel is.

De iPad helemaal uit/aan zetten verandert er niets aan, dat doe ik regelmatig. Op allerlei fora lees ik dat een oplossing is om af en toe bij de Instellingen compleet de mailinstelling voor Ziggo te verwijderen en daarna opnieuw in te voeren. Dát helpt inderdaad, dan is de ruimte van ruim 1 Gb terug naar minder dan 100 Mb. Maar het is elke keer nogal een gedoe om te verwijderen en opnieuw in te stellen. iTunes is ook niet de oplossing, ook dan blijft de ingenomen ruimte dezelfde grootte houden. Ik hoop dat iemand een eenvoudigere oplossing heeft dan het verwijderen en opnieuw instellen van de mail.

Alle mail mappen zijn leeg Dirk. Iets blijft ergens in de cache zitten en ik zie nergens waar ik deze mail cache kan verwijderen
Geestje, het lijkt mij wel zinvol om in de toekomst- bij het plaatsen van een bericht- óók te vermelden, wat jezelf al hebt gedaan.

Dat staat er Marita en iets minder betweterig van jouw kant zou prettig zijn. Verwijder mijn vraag maar, ik wil hier geen lid meer van zijn als ik dit soort antwoord krijg.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club