Berichtdetails
Naar aanleiding van een artikel via Seniorweb heb ik Sygic navigatie op mijn smartphone gezet. Maar nu krijg ik steeds de mededeling, dat de gratis dagen van de premium functies zijn verlopen. Voorlopig heb ik geen zin te betalen voor deze extra functies. Maar hoe krijg ik die mededeling weg? Ik heb al zitten zoeken in het menu van de app, maar kom er niet uit.
Of is de app in tegenstelling tot de bewering van Seniorweb toch stiekem niet gratis?
de app is gratis, maar wil natuurlijk liever verkopen, vandaar dat standaard begonnen wordt met een trial versie van premium. Mogelijk (maar niet zeker)is de melding uit te schakelen.Instellingen > App(licatie) Beheeren zoek de app op. Druk hierop en je komt ook in de app manager.In de app manager is ‘Meldingen weergeven’ aangevinkt. Deze kun je uitvinken. Vanaf dat moment ontvang je geen notificaties meer van die app
Ik moest een tijdje zoeken, maar heb bij Syric "meldingen" uit gezet. Maar nu start de app. niet meer op.........
Was dus niet zo'n goed idee. Kan ik twee dingen doen. Accepteren, dat bepaalde onderdelen niet (goed) werken of de app. verwijderen.
Eventueel kan ik woensdagmiddag het probleem nog voorleggen bij de helpdesk van SW in mijn woonplaats.
Doet de app het nu wel of niet? (Je hebt het over " accepteren dat bepaalde onderdelen niet goed werken" vandaar mijn vraag ) APP verwijderen en opnieuw installeren al geprobeerd?
De app. doet het in zoverre, dat een door mij ingestelde looproute op het scherm verschijnt, maar de melding over het verlopen van de premium functies is ook weer terug. Bij de instellingen staan een drietal functies gemarkeerd als te deblokkeren, maar dat kan volgens mij alleen als ik upgrade naar premium. Maar dat kost iets van € 100,== volgens mij, tenzij ik gisteren van een aanbieding gebruik had gemaakt. Maar ik heb bewust de betaalgegevens binnen de play store niet ingevuld. De app. deleten en opnieuw installeren zal het probleem niet oplossen, vrees ik.
veel is nog onduidelijk: op welke apparaat werkt u met deze app? hoe komt u aan de kosten van 100 Euro? Heeft u het deleten en opnieuw installeren al geprobeerd. Werkt u met een aangemaakt account binnen de app?
Ik wam een aanbieding tegen: 70% korting en dan € 19,99 betalen. Die aanbieding gold tot en met het afgelopen weekend.
De app. draait bij mij op een LG E430. L 3ii
Ik heb het deleten en opnieuw installeren nog niet geprobeerd.
Ik heb nog geen account binnen de app. aangemaakt. Dat zou een mogelijke oplossing zijn. Ik ben geneigd om dat nog even te proberen.
Ik heb via Facebook ingelogd op Sygic, maar dat maakt geen verschil. Via de Sygic store zag ik, dat een levenslange licentie voor Europa nog steeds € 19,99 kost. Dus in verhouding is dat niet veel. Ik ben alleen heel erg huiverig voor het invoeren van betaalgegevens in de Google Play Store. Ik heb geen creditcard en zou dus mijn bankrekeningnummer en pasnummer moeten invoeren. En ik krijg deze maand een nieuwe pas.
Heb zelf Sygic via PlayStore (het tasje) gedownload op mijn Samsung Galaxy TabS.
Heb de eerst getoonde app genomen (gratis). Geweldig te gebruiken, zonder internet.
Persoonlijk zou ik nooit ingaan op z.g. aanbiedingen en zeker geen Facebook gebruiken.
Ik zou zeggen, ga naar Applicatiebeheer, verwijder Sygic door hem daar aan te klikken en te verwijderen. Verwijder Facebook(rommel opruimen,( zij weten van Uw Sygic).
Download Sygic opnieuw (Gratis) via Play Store. Werkt geweldig!
Indien U belang hecht aanFacebook kunt U die weer ophalen.
Bedrijven die adverteren via Facebook moeten daar voor betalen, en verdienen ze graag wat terug. Niet op Facebook iets aanklikken. Ga altijd via de veilige basis en dat is Play Store. Als daar iets niet te vinden is kunt U de URL opzoeken via internet en een snelkoppeling nemen, is mijn gedachten.
Vr.Groet.
'Here' is echt gratis voor een prima road mapvolledig werkend.
Prima te vinden in de Play Store (blauw vierkantje op zijn punt met tekst Here). Vr.Groet.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Android-Club?
Android-Club