SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Problemen met POP accounts op iPad en iPhone
Geplaatst op 1 november 2015 om 10:50 door MaritaA

Inmiddels begint het door te sijpelen dat veel mensen, die mail ingesteld hebben via POP, sinds
iOS9 meldingen krijgen dat berichten niet gedownload zijn van de server en erger, ze kwijt zijn.
Het is afwachten tot Apple hier wat aan gaat doen.
Is mail belangrijk, ga dan eerst via webmail je mail bekijken, zodat je zeker weet al je mails in te kunnen zien.

Dit geldt dus niet voor iedereen.

2 reacties
Noor.W zegt:

Dank voor je bericht, Marita. Ik ben blij ook nog een desktop te hebben, waarop mijn mails komen. Ziggo heeeft sinds 22 oktober een probleem met webmail, dus dat werkt ook niet bij mij. Ik denk dat zowel Apple als Microsoft te snel en teveel vernieuwingen doorvoeren en de proviers het niet meer kunnen bijbenen.
Hartelijke groet, Noor

1 november 2015 om 17:30.
Ingrid zegt:

Ik heb er veel last van en ben van mening dat de laatste updates elkaar wel heel snel opvolgen en niet heel veel nieuws toevoegen, erg irritant.

2 november 2015 om 20:11.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club