SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Geschiedenis gewist en werkt niet meer op iPad
Geplaatst op 4 november 2015 om 21:39 door Freedom

Op mijn iPad Air2 heb ik de hele inhoud van de bladwijzer "Geschiedenis"
Nu werkt de "Geschiedenis" niet meer.
Het lijkt dat de geschiedenis is uitgeschakeld.
Hoe kan ik dit herstellen zodat dit weer werkt?

2 reacties
MaritaA zegt:

Ik denk niet dat de geschiedenis is uitgeschakeld, maar dat je in privémodus surft, dan wordt het niet opgeslagen en worden evenmin wachtwoorden onthouden.

Is de safaribrowser bovenin zwart gekleurd?, staat de privé modus aan.
terug naar "wit", niet privé doe je zo:

klik rechts bovenin in safari op de 2 vierkantjes
klik in het volgende venster op privé
klik weer op de twee vierkantjes.

Zo zou het weer goed moeten zijn.

4 november 2015 om 21:52.
Freedom zegt:

MaritaA, dankzij jou uitstekende oplossing werkt het weergoed.
Enorm bedank voor je hulp!
Soundman

4 november 2015 om 22:14.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club