Berichtdetails

Sinds kort overgegaan naar Apple. Office voor de Mac aangeschaft. In Windows was het geen probleem overzichten vanuit Excel in de teksten van Outlookberichten te kopiëren. Bij de Mac lukt het wel, maarrrrrrr, de opmaak van de cellen wordt niet of nauwelijks meegekopieerd. Het gaat om onderstrepingen in getallenreeksen. Dubbelonderstreept gaat ook niet mee.
Ook zie ik op de Mac in Office geen mogelijkheden 'snelle taakbalk' in Excel uit te breiden, zoals ik dat in Windows gewend was.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Office voor Mac heeft minder en wat anders ingestelde zaken dan voor windows.
Alleen uw vraag heb ik geen ervaring mee.
Volgens mij is er een clublid, die dit wel gebruikt/kent, zal die benaderen en vragen of hij naar uw vraag wil kijken.
welke versie heeft u. 2016?

Bedankt voor je reactie. De Office versie is 15.16
Overigens zag ik dat er ook een 'Office-club'bestaat en daar plaats ik mijn vraag ook nog even!!
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club