SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Bellen
Geplaatst op 15 december 2015 om 17:30 door Tiny G.

Hallo allemaal,

ik heb de nieuwe opdate gedaan van ios op de Ipad en Iphone en nu kan ik met de Iphone niet meer bellen want ik moet nu ineens een simlockcode invoeren en heb geen idee wat dat is. Wie o wie helpt mij dit op te lossen.
groetjes Tiny

3 reacties
MaritaA zegt:

Dat moet je bij je provider opvragen, als je hem niet meer hebt.

15 december 2015 om 18:48.
Miax zegt:

De simlockcode heb je gekregen van je provider. Die hoort bij het simkaartje dat inje telefoon zit. Als je je iphone helemaal afsluit, moet je hem ook invoeren. Misschien heb je nog de papieren van je provider van toen je je iphone kocht.
Bij een update moet je zowel je toegangscode als je simlockcode invoeren.

15 december 2015 om 20:27.
Tiny G. zegt:

Het is inmiddels gelukt, de toegangscode had ik wel maar had geen idee wat de simlockcode was. Maar ik kreeg ineens een goede ingeving dat dat waarschijnlijk de 0000 zou kunnen zijn die er standaard instaat en dat was inderdaad het geval. Dus gelukt.
Bedankt voor het meedenken.

Groetjes Tiny

15 december 2015 om 23:56.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club