SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Afspeellijst/map niet meer aanwezig
Geplaatst op 10 januari 2016 om 19:36 door Freedom

Map iTunes aangekocht niet aanwezig,

Omdat ik mijn laptop met. Windows 10 opnieuw moest installeren, moet ik ook weer iTunes opnieuw downloaden en installeren.
Na de installatie van iTunes heb ik mijn aangekochte muzieknummers weer kunnen downloaden.
Maar bij de afspeellijsten staat niet meer de aparte map/afspeellijst "AANGEKOCHT" met de aangekochte muzieknummers en afbeeldingen van de CD's
In deze afspeellijst komen dan de nieuw aangeschafte muzieknummers te staan
Vraag; hoe krijg ik de map/afspeellijst met de aangekochte muzieknummer en afbeeldingen van de CD's weer terug in iTunes op mijn Windows 10?

Ben zeer benieuwd !
Soundman
Verstuurd vanaf mijn iPad

2 reacties
MaritaA zegt:

Hier misschien de oplossing?

https://support.apple.com/nl-nl/HT203225

10 januari 2016 om 20:37.
MaritaA zegt:

verkeerde link geplaatst

voor windows kijk hier;

https://support.apple.com/nl-nl/HT204668

11 januari 2016 om 11:45.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club