Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
wie weet raad
Geplaatst op 22 januari 2016 om 11:13 door Kids

Ik heb een iPad en een Ipone 4s nu is het volgende aan de hand.
Ik heb er een rommeltje van gemaakt met inlognamen en Apple ID.
Ook staat er nog ergens een creditkaart nummer maar die kaart hebben we niet meer, maar ik krijg hem toch niet weg.
Heb van alles al geprobeerd ook de inlogcode Icloud werkt natuurlijk niet.

wie kan mij helpen??

4 reacties
MaritaA zegt:

Dan is het enige Apple support bellen.

Je zal moeten kunnen aantonen, dat jij jij bent.
Weet je het nummer nog van de creditcard, daarmee heb je een aardig bewijs dat jij het bent, denk ik.
Geloven ze je dan zijn er twee mogelijkheden, weet je je Apple id (dit is dus een mailadres) dan wordt je ww gereset en na 24 uur krijg je een mail en hebt dan twee uur de tijd om een nieuwe te maken.

Ben je beiden kwijt, zal je denk ik een heel nieuw Apple id moeten maken, Ipad resetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw beginnen, daarmee verspeel je ook al je in het verleden aangekochte apps en wat nog meer, dat is n.l. gebonden aan een apple id.

Bij het maken van een nieuw Apple id worden er 3 geheime vragen en antwoorden door jou gemaakt (ONTHOU DIE)je ziet wat een ellende dat geeft.
en een 2e email adres gevraagd, zodat daar vergeten wachtwoorden naar gestuurd kunnen worden.


Al deze maatregelen zijn wel in jouw belang.

Succes.

PS als je naar de appstore gaat en een willekeurige app download (je kan annuleren, dus ...niets aan de hand) dan zie je toch een menuutje komen met je Apple id (is mailadres)
Dan heb je al iets.

22 januari 2016 om 16:47.
MaritaA zegt:

@Kids

Kan je nog laten weten hoe het is afgelopen.
Andere clubleden kan het tot nut zijn.

24 januari 2016 om 12:52.
Kids zegt:

Bedankt voor uw reactie en sorry voor mijn late reageren dit door omstandigheden.
ik ben er nog niet aan toe gekomen maar zodra ik iets weet laat ik het horen.

groet Gerda

28 januari 2016 om 09:47.
Kids zegt:

Door omstandigheden nu pas een reactie.
ik heb heel lang met de Apple medewerker aan de telefoon gezeten.
alle problemen zijn super goed opgelost en de Creditkaart is verwijderd.
ik ben weer blij.

23 februari 2016 om 20:18.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club