Berichtdetails
Op de iPad air werkt safari niet meer , als ik op de zoekbalk klik sluit safari.
resetten gedaan, helpt ook niet . Nu op Google Chrome .
Graag tip???
gr. Ming
Ik hoor net van Apple dat dit momenteel een wereldwijd probleem is. Geduld hebben dus en eventueel op je iPad een andere browser gebruiken of je Windows pc 😉😂 Grapje! Groet van Noor
Bedankt , inmiddels gevonden. Geschiedenis gewist ,hielp niet . Safari suggesties uitvingen , alles weer oke .
bedankt voor de reactie
Ming
Bij mij het zelfe verhaal en volgens Apple zou het morgen weer opgelost zijn.
Dan zou je het schuifje in Safari weer kunnen inschakelen .
Ben benieuwd!
Volgens de berichten op o.a. Nu.nl zou het probleem met de zoekbalk op de iPad zijn opgelost.... Niet dus bij mij. Als ik Suggesties weer inschakel bij Safari in Instellingen sluit Safari weer als ik iets in de zoekbalk tik; ook na opnieuw opstarten van de iPad. Ben ik de enige, waar het nog niet werkt of is er een andere oplossing of gewoon die Suggesties uit laten tot er een goede oplossing van Apple komt? Dit is ontstaan bij mij na de update naar IOS 9.2.1
Ik heb een IPad Air 2 met de zelfde versie van het besturingssysteem IOS 9.2.1.
Vanmorgen heb ik alléén het schuifje van Safari-suggesties weer ingeschakeld naar groen.
Bij mij is het opgelost.
Maar als/omdat het bij jou nog niet opgelost is zou ik gewoon contact openemen met Apple
Tel. 0800 02 01 581.
In de onderstaande links staat hoe je zou moeten handelen wanneer het niet opgelost is.
Vertaald in het Nederlands
In het ENGELS
Laat even weten als het opgelost is, dan is het ook duidelijk voor anderen..
Soundman
Sorry Soundman, de vertaling in Google beslaat enige iPads; beeld is véél te groot. Kon wel de link openen in het Engels, maar snap het niet. Wat en waar moet ik iets doen in instellingen en over welke website wordt er gesproken?
Ik denk dat het handiger is die Suggesties maar uit te laten; Apple bellen is drama voordat je iemand aan de lijn krijgt ben je 20-30 minuten verder na alle eerst te beantwoorden vragen.
Misschien kun jij wat duidelijker zijn in je uitleg dan de Googlesite?
In elk geval mijn dank voor je moeite.
Ondertussen heb ik ontdekt: Instellingen, Safari en dan bijna onderaan staat Wis geschiedenis en websitedata. Dat heb ik gedaan, toen iPad opnieuw opgestart en daarna kon ik weer gewoon inloggen bij Seniorweb. Het werkt dus, maar de uitleg was wat summier.
Allen een zonnige middag gewenst.
Noor

Hallo met Nic
het scherm te groot, klik 2x met driefingers op het scherm, en het scherm is weer op op ware grootte.
de groetjes
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club