Berichtdetails
Vorig jaar had ik ook problemen met de geluiden. Ik hoor geen berichten of e-mail binnen komen en ook bij het maken van foto geen klik, je maakt dan ongemerkt een heleboel foto's. Een zachte en harde reset helpen niet. Vorig keer heeft een medewerker van een reparatie bedrijf waar ik naartoe wilde gaan om de iPad te laten repareren me telefonisch geholpen.Tot eergisten geen problemen. Ik zet de iPad nooit uit want daar is het probleem mee begonnen. Helaas heb ik het niet opgeschreven . Wie weet een oplossing.
Zie bijlage
Waarschijnk staat het voor meldingen enz, uitgeschakeld.
The freedom
Dat dacht ik ook.
Lees de bijlage goed,
Schuif nu met je vinger in het scherm wat je nu ziet van onderen naar boven,
Daar kan je bij het maandje het geluid weer inschakelen.
Zie bijlage.
Hoe bedoel je "Zo staat het ingesteld"
Ga naar je "instellingen" en klik op "Niet storen"
in mijn bijlage staat onderaan het schermpje een klein groen vinkje.
Als daar geen groen vinkje staat moet je er op klikken dan verschijnt het groene vinkje en het geluid voor o.a. Meldingen weer ingesteld
(Neem alle instellingen zo over.)
Dan weet ik het niet, misschien kan iemand anders je "DE" oplossing geven.
Bedankt voor het meedenken. Het is geen halszaak maar wel vreemd.
Staat het schuifknopje aan de buitenkant bij de volumeknop op je iPad wel goed?
Er mag niets roods te zien zijn.
Helaas Marita vergrendeld of niet vergrendeld het maakt niets uit. Gelukkig werkt het geluid bij
b.v. NPO 4 en filmpjes wel goed.
Ga eens naar Instellingen en kijk daar eens bij "Geluiden".
Kijk of daar de volumeschuif voldoende hoog staat.
Kijk vervolgens of er bij de geluiden voor de diverse functies niet eentje is waar "geen" is geselecteerd.
Kijk ten slotte of vergrendelgeluiden en toetsenbordklik zijn ingeschakeld.
aanvulling.
Als je het geluid zacht of uit hebt staan, en je drukt in de camerafunctie op de volumeknop, dan werkt de volumeknop als een repeaterknop en maak je dus ook een heleboel foto's achter elkaar.
Heb ik allemaal gecontroleerd alles staat zoals het moet. Ik heb het meer gehad en na een update was het weer goed. Ik zal het er mee moeten doen
Wanneer het probleem (waarschijnlijk) veroorzaakt is door een update , kan je gratis contact opnemen met Apple/support! Gratis telefoonnummer; 0800 02 01 581
In zo'n geval maakt het niet uit hoe oud de iPad is.
"Voor elke oplossing is er wel een probleem"
(Of was het toch andersom!)
The Freeman
Helaas kwam nu het probleem veel later dan de update .Vorig jaar was het wel elke keer prijs na een update een harde reset was dan vaak de oplossing . Het nummer zal ik bewaren je weet maar nooit. Ik zal ook nog eens informeren in de Mac winkel in Middelburg.
Bedankt voor al het meedenken.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club