Berichtdetails
Ik gebruik het mail programma Microsoft Outlook voor Mac 2011 version 14.1.0. Bij het opstarten van de de mac gaat outlook iedere periode van 5 minuten automatisch zoeken naar nieuwe mails. Tot zo ver niets aan de hand, maar vervolgens verschijnt een uitroepteken met de volgende melding:
"Authentication failed because Outlook doesn't support any of the available authentication methods".
Nieuwe mails kan ik dan ook niet binnenhalen en ook kan ik geen mails verzenden.
Heeft iemand hier ervaring mee en wellicht ook een oplossing?
De eerste vraag is welke mailadressen erin zijn gezet.
Is de juiste voorkeuze gemaakt in soort mailadres? @gmail is anders dan @outlook en anders dan @mac, en dan is er 'overig'
Outlook heeft altijd goed gewerkt op mijn Mac. Plotseling verscheen het genoemde probleem. Mijn provider (tele2) stelde bij navraag aanvankelijk het probleem te kennen en zouden bezig zijn met oplossing. Volgens tele 2 is het inmiddels opgelost, maar bij mij dus niet.
Als u versie 14.1.0 heeft zoals u schrijft is dat wel een erg oude versie..
Outlook voor mac (vallend onder office 2011 voor mac) heeft inmiddels versie 14.6.5 sinds 6 juni van dit jaar.
https://www.microsoft.com/nl-NL/download/details.aspx?id=52948
Waarom niet het mail programma van de Mac gebruiken?
En of anders Outlook.com via je browser.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club