Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Vraag wifi op Ipad 4e generatie
Geplaatst op 4 juli 2016 om 22:22 door dolfijn150

Ik heb sinds vanavond geen wifi verbinding en als ik op het info rondje klik achter mijn ziggo wifi, zie ik staan "vernieuw lease"
Ik heb erop geklikt maar er verandert niets, krijg geen verbinding.
Wat kan ik doen of zou dit aan ziggo kunnen liggen, internet werkt wel?

3 reacties
MaritaA zegt:

Dat is het verniewen van het IP adres.
(er zijn dus duidelijk problemen.)
Trek eerst de stekker uit het modem voor een minuut en kijk of het dan weer gewoon werkt.
Zoniet dan:
iPad>Instellingen> klik op het netwerk> op de blauwe "i" erachter en klik dan op vergeet dit netwerk.
iPad afsluiten, weer opstarten en netwerk weer toevoegen.

4 juli 2016 om 23:10.
Jan033 zegt:

Wat meestal helpt is om de router te resetten: haal de stekker van de Ziggo router er uit, wacht een minuutje en stop dan de stekker er weer in. Wacht tot alle lichtjes weer rustig knipperen. Meestal is daarmee het probleem opgelost.

4 juli 2016 om 23:11.
dolfijn150 zegt:

Hartelijk bedankt voor jullie antwoord, de wifi werkte weer nadat het modem voor een minuut uit was geweest.!

5 juli 2016 om 05:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club