SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Vraag wifi op Ipad 4e generatie
Geplaatst op 4 juli 2016 om 22:22 door dolfijn150

Ik heb sinds vanavond geen wifi verbinding en als ik op het info rondje klik achter mijn ziggo wifi, zie ik staan "vernieuw lease"
Ik heb erop geklikt maar er verandert niets, krijg geen verbinding.
Wat kan ik doen of zou dit aan ziggo kunnen liggen, internet werkt wel?

3 reacties
MaritaA zegt:

Dat is het verniewen van het IP adres.
(er zijn dus duidelijk problemen.)
Trek eerst de stekker uit het modem voor een minuut en kijk of het dan weer gewoon werkt.
Zoniet dan:
iPad>Instellingen> klik op het netwerk> op de blauwe "i" erachter en klik dan op vergeet dit netwerk.
iPad afsluiten, weer opstarten en netwerk weer toevoegen.

4 juli 2016 om 23:10.
Jan033 zegt:

Wat meestal helpt is om de router te resetten: haal de stekker van de Ziggo router er uit, wacht een minuutje en stop dan de stekker er weer in. Wacht tot alle lichtjes weer rustig knipperen. Meestal is daarmee het probleem opgelost.

4 juli 2016 om 23:11.
dolfijn150 zegt:

Hartelijk bedankt voor jullie antwoord, de wifi werkte weer nadat het modem voor een minuut uit was geweest.!

5 juli 2016 om 05:28.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club