Berichtdetails
Ik heb sinds vanavond geen wifi verbinding en als ik op het info rondje klik achter mijn ziggo wifi, zie ik staan "vernieuw lease"
Ik heb erop geklikt maar er verandert niets, krijg geen verbinding.
Wat kan ik doen of zou dit aan ziggo kunnen liggen, internet werkt wel?
Dat is het verniewen van het IP adres.
(er zijn dus duidelijk problemen.)
Trek eerst de stekker uit het modem voor een minuut en kijk of het dan weer gewoon werkt.
Zoniet dan:
iPad>Instellingen> klik op het netwerk> op de blauwe "i" erachter en klik dan op vergeet dit netwerk.
iPad afsluiten, weer opstarten en netwerk weer toevoegen.
Wat meestal helpt is om de router te resetten: haal de stekker van de Ziggo router er uit, wacht een minuutje en stop dan de stekker er weer in. Wacht tot alle lichtjes weer rustig knipperen. Meestal is daarmee het probleem opgelost.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club