Berichtdetails
Goedemiddag,
Eind juli heb ik een smartphone gekocht, iPhone 6s. Daar begin ik al redelijk mee om te gaan, omdat ik ook een iPad Mini Air heb. Mijn vorige mobieltje was heel eenvoudig en kon alleen bellen en sms-en. Ook heb ik een MacBook Pro. Vorige week bericht ontvangen voor de update iOS 9.3.4. Dat ging heel goed op de iPad, maar op mijn iPhone kreeg ik het bericht: U kunt deze update installeren als het terugzetten van de iCloud-reservekopie op uw iPhone is voltooid. Ik ben terug naar de winkel gegaan en kreeg het advies om hem op het lichtnet aan te sluiten en waar ook Wifi beschikbaar is. Hij staat nu al sinds zondag, met een paar onderbrekingen, hierop aangesloten, maar geeft nog steeds dezelfde melding. Ik kan ook nergens een voortgang hiervan vinden. Ik heb inmiddels gelezen dat de tijdsduur afhankelijk is van de hoeveelheid app's en foto's en de snelheid van Wifi. Heeft u een idee hoelang dit kan duren en waar ik de voortgang kan zien? Of wat ik verder moet doen om de update op mijn nieuwe iPhone te krijgen. Met vriendelijke groet, Rita.
Waarom neem je geen contact op met de helpdesk van apple nederland, dit is het,tel.nr. 0800 0201581. Je hebt nog garantie want je hebt hem pas eind juli gekocht. Houd wel je serienr. bij de hand..
succes Mia.
Mia,
Je hebt het over serienr. bij de hand houden in het eerste antwoord. Mag ik vragen waar ik dat serienr. vind? Ik ben nog niet zo goed thuis in Apple.
Groet,
Herman
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club