SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Facebookapp
Geplaatst op 22 augustus 2016 om 18:23 door tipa1

Hallo

Ik heb een probleemje met mijn facebook in de ipadapp
Ik zie onder de foto's van mijn vrienden geen namen meer staan.
Als ik op de computer naar mijn facebook ga staan ze er wel.
Ik heb al de instellingen al nagekeken en gegoogeld maar ik kan het niet vinden.
Ook heb ik de app verwijderd en opnieuw opgehaald maar dat helpt ook niet.

Groetjes Tilly.
 

 

7 reacties
Miax zegt:

Tilly,
Als je in Safari op de iPad naar facebook gaat, staan ze er dan wel?
Zet de iPad eens helemaal uit en start hem dan opnieuw weer op. Misschien dat dat helpt. Ik kan het in de app ook niet vinden of je dat in kan stellen.
succes Mia

22 augustus 2016 om 21:21.
tipa1 zegt:

Heb ik al gedaan, een harde reset gegeven, ik heb in de app van mijn dochter ingelogd met mijn account en dan staan ze er wel. Ook op de computer.
app verwijderd en opnieuw opgestart. Opnieuw de app opgehaald in de appstore en opnieuw ingelogd en dus geen namen onder mijn vrienden. Het moet dus aan de app op mijn IPad liggen, maar ik weet niet wat ik nog meer kan doen om het op te lossen.😁

22 augustus 2016 om 21:29.
Miax zegt:

Heb je eerst uitgelogd in je app voordat je hem verwijderde? Misschien helpt dat. Ik weet het niet hoor, maar is het proberen waard.😊

22 augustus 2016 om 22:39.
tipa1 zegt:

Ja ik ben eerst uitgelogd.

22 augustus 2016 om 22:46.
Miax zegt:

Als je dochter op jouw ipad inlogd, staan haar vrienden er dan wel in met naam?
Bij instellingen, -> facebook bij jouw ipad en bij je dochter alles vergeleken qua instellingen?

23 augustus 2016 om 14:47.
tipa1 zegt:

Ja, en als ik op een andere IPad inlog staan de namen er wel, ook op een computer. Op mijn IPad is dat ook altijd het geval geweest en er is niks aan de instellingen veranderd. Alleen vorige week een Update

23 augustus 2016 om 15:22.
Miax zegt:

Heel vreemd, denk dat het aan de Update ligt.
Het is maar proberen hoor. ik weet niet of het werkt. Haal de app van de iPad, zet hem helemaal uit en haal dan de app weer op.
Anders Apple even bellen dat het probleem is ontstaan na de update. (i.v.m. garantie). tel.nr. 0800 0201 581

23 augustus 2016 om 16:07.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club