SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Geen AppStore op mijn iPhone
Geplaatst op 11 september 2016 om 21:10 door robtjendol

Ik krijg geen verbinding met de App Store op mijn iPhone meer.
Heb enkele keren in de instellingen "iTunes en App Store" uitgelogd, daarna de iPhone opnieuw opgestart en weer met mijn Apple ID ingelogd, doch geen resultaat, geen verbinding mogelijk.
de SW versie van mijn iPhone is:
iOS 9.3.5

Dank alvast voor de suggesties, RobTjendol

3 reacties
Miax zegt:

Zet je iPhone eens helemaal uit en start hem daarna weer opnieuw op. Meestal lukt het dan wel weer.
Succes Mia

12 september 2016 om 08:16.
robtjendol zegt:

Na de derde keer in- en uitloggen is het gelukt!
Dank voor Uw reactie en advies.
Gegroet!

12 september 2016 om 14:34.
Miax zegt:

Graag gedaan!

12 september 2016 om 15:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club