Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - zaterdag 9 juni 2018
Beste Apple clubleden,

Sinds 8 juni 2018 is er een nieuwe medebeheerder in de Apple club, profielnaam nnsa (Niek Noordegraaf)
nnsa heeft veel verstand van Apple producten en is daarmee een waardevolle aanvulling in de Apple club.
nnsa (Niek) welkom en veel succes.
App NPO en NOS
Geplaatst op 26 november 2013 om 15:52 door HAN665
Bij het bekijken van een video via de app NPO / NOS komt het dikwijls voor dat de uitzending wordt onderbroken. Na het opnieuw activeren wordt de uitzending hervat, maar kort hierna wordt de weergave weer onderbroken, of het beeld staat stil , terwijl het geluid wel gewoon hoorbaar blijft. De WiFi verbinding is correct en geeft 4 stepen aan. Het betreft een iPad 3 (ios 7.0.3) en ongeveer en is 1 jaar oud .Voorts "werkt" alles prima. Weet iemand hier een oplossing voor? Of heeft iemand hetzelfde euvel?
6 reacties
MaritaA zegt:
inmiddels is er al IOS 7.0.4, dus via instellingen softwareupdate zou ik dat bijwerken. Als u dit installeert dan wordt de iPad automatisch afgesloten en weer opnieuw opgestart, wat als zijeffect zou kunnen hebben dat de App weer werkt.

Als dat gebeurd is, kijk dan eens bij updates in de Appstore of dit bijgewerkt moet worden en misschien nog wel meer Apps.

npo app stuk
Klik op deze link, die ik vond op Google na het intypen van NPO app stuk!
26 november 2013 om 15:59.
HAN665 zegt:
Dank voor uw antwoord. Ik ga t.z.t. de link , die u vond op Google lezen en bestuderen.
26 november 2013 om 22:18.
HAN665 zegt:
Het kan ook voorkomen dat een individuele gebruiker problemen ondervindt met de applicatie. Soms verstoren andere applicaties de UG-app bijvoorbeeld. Ik heb het artkel gelezen, waarvan hierboven een kopie is geplaatst, maar wat is een UG-app?
Vr.gr. HAN665
28 november 2013 om 11:10.
MaritaA zegt:
U(itzending) G(emist).
28 november 2013 om 13:39.
HAN665 zegt:
Heb nog steeds problemen met de app. NPO. Heb gehandeld als vermeld in "NPO app stuk" . Het duurt lang voordat de app opent, na een poosje staat het vast en moet de thuisknop worden ingedrukt om de app weer aan de praat te krijgen. De ontvangst van de WiFi is goed (4 strepen). In de reacties van gebruikers op de site van de NOS komt deze kracht ook voor. Ik vraag mij af of dit aan de iPad 3 kan liggen, of zou langs een apple winkel langs moeten ?
1 december 2013 om 13:47.
MaritaA zegt:
Als de andere Apps goed werken, ligt het duidelijk aan de App zelf.

iPad al eens helemaal afgesloten (dus niet alleen thuisknop) en dan weer opgestart.

2e mogelijkheid, is de App te verwijderen en het weer te downloaden in de Appstore, of terug te zetten vanuit iTunes (ik neem aan dat u daarin een back-up heeft staan??)
1 december 2013 om 15:24.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club