SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
ICoud Sleutelhanger
Geplaatst op 13 november 2016 om 15:53 door Freedom

Ik wil de iCoud sleutelhanger gaan gebruiken maar wil eerst even weten welke vragen er in voorkomen en HOE en op welke wijze mijn ingevoerde gegevens ook in de iCloud worden opgenomen.
Gaat dit draadloos of misschien ook via iTunes zodat ik mijn iPad moet aansluiten op mijn Windows computer?

Freedom

4 reacties
Truus zegt:

Welke vragen er komen weet ik niet, maar lees dit document eens door : https://support.apple.com/nl-nl/HT204085 dat maakt wel eea duidelijk

13 november 2016 om 16:08.
Freedom zegt:

Ik ben begonnen met mij aan te melden bij mijn iCloud-sleutelhanger.
Nadat ik mijn 06 heb ingevoerd kom ik niet verder en zie ik niets gebeuren
Wanneer ik het láátse nummer van mijn ingevoerde 06 nummer even weghaal zie ik rechtboven ineens "GEREED" verschijnen.
Moet ik mijn mobielnummer soms op een speciale manier invoeren?
Wanneer ik het volledige 06 nummer invul wordt het nummer
(6) 45671224 en wordt geen code naar mijn mobiele telefoon verzonden.
En er verschijnt ook geen app/pictogram van de sleutelhanger.

Heeft iemand een Idee wat ik fout doe!?
Graag jullie hulp.

Nuverder.PNG
13 november 2016 om 16:52.
Truus zegt:

Als bij weghalen ineens 'gereed' in beeld verschijnt is het nummer niet goed ingevoerd, misschien perongeluk een spatie te veel of een cijfer te veel. Het telefoonnummer wordt na invoeren door de app zo genoteerd: (6) 11 22 33 44

14 november 2016 om 17:32.
Freedom zegt:

Ja Truus je heb gelijk, het was inderdaad één spatie te veel.
Truus bedankt voor je hulp.
Freedom

14 november 2016 om 19:04.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club