SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
storing met de Ipad
Geplaatst op 14 november 2016 om 07:51 door Florence

Goedemorgen, ik zit met een probleem, gisteren wilde ik een e-mail terug sturen, maar helaas werkte mijn iPad niet meer, ik kon geen adres meer in typen en annuleren en het kruisje met het zoekadres werkt ook niet meer. en boven aan bij annuleren kan ook niet, zelfs mijn toetsenbord kan ik niet meer weg doen. en ik kan ook geen nieuwe e-mails meer tevoorschijn halen omdat dit probleem er voor staat. ik hoop dat jullie mij begrijpen wat ik bedoel en kunnen helpen. vast mijn dank hiervoor. Gr. Florence.

7 reacties
ilja54 zegt:

Heb je de iPad al eens helemaal uitgezet en weer op nieuw opgestart?

14 november 2016 om 09:38.
Florence zegt:

Hoe moet ik dat doen? en als ik het opnieuw start komt alles dan weer terug.

14 november 2016 om 09:55.
ilja54 zegt:

Het knopje rechtsboven op de iPad indrukken even ingedrukt houden dan zie je op het scherm zet uit.even schuiven dan weer op de knop drukken even wachten hij start op nu je wachtwoord ingeven er verdwijnt niets van je instellingen

14 november 2016 om 11:37.
Helma Beumer zegt:

Als hetgeen ilja54 schrijft niet helpt, kan je nog een "harde reset" proberen.
Druk de thuis-en aan/uit knop tegelijk in.
Ingedrukt houden tot het (witte) appeltje verschijnt.
Dan loslaten en wachten tot de iPad weer vanzelf opstart.
Ook dan ben je niets kwijt.

14 november 2016 om 12:11.
Florence zegt:

Hallo Ilja, ik heb mijn Ipad helemaal uitgezet en toen weer aangezet. je ziet het, mijn toetsenbord doet het weer. ik was helemaal van slag. Heel hartelijk dank voor alle sugesties. Gr Florence.

14 november 2016 om 12:43.
Helma Beumer zegt:

Fijn dat het probleem opgelost is.

14 november 2016 om 13:54.
ilja54 zegt:

Prima alles weer in orde groetjes

14 november 2016 om 15:00.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club