Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
outlook.com
Geplaatst op 1 december 2013 om 13:26 door Paulmay
Ik heb een nieuwe Mac en heb mijn kpn account en Gmail account werkzaam gekregen,
maar het outlook account werkt maar niet. probleem met de Email server.De server heeft een
fout geretourneerd. Time out van de verbinding met de server imap mail outlook.com
via poort 993. Voor mij is dit abracadabra
Paul
4 reacties
MaritaA zegt:
Gebruik je de originele mail app die standaard op een Mac zit?
Heb je imap instellingen gemaakt?

Graag zo veel mogelijk informatie.
1 december 2013 om 14:45.
Paulmay zegt:
ik heb via systeemvoorkeur de app internetaccounts aangeklikt en
verder voeg andere account toe. Mail account helemaal ingevuld
schakel deze account in.klaar. verder niets, maar het werkt niet.
geen imap instellingen gemaakt
2 december 2013 om 21:32.
MaritaA zegt:
Maar dan heb je toch bij ingaand en uitgaand iets ingevuld, net als je al ingestelde KPN-en Gmail account, Wat is er ingevuld? (Je hoeft natuurlijk het wachtwoord niet te vermelden!)
3 december 2013 om 08:21.
Paulmay zegt:
in en uitgaand niets kunnen invullen ik heb niets gezien om in te vullen
met internet stelt u uw account in voor gebruik met mail, contacten, agenda, berichten en andere programma;s. na akkoord is alles aangevinkt behalve mail. Ik zoek nog verder.
6 december 2013 om 16:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club