SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Update 10.2.1
Geplaatst op 26 januari 2017 om 19:23 door HAN665

Na bovenvermelde update op mijn iPad Air worden sommige websites niet geopend terwijl er wel WiFi verbinding is op de iPad.
Na het herstellen van de netwerkverbinding werkt alles als normaal. Maar hierna blijft het zelfde probleem zich voordoen. Ook heb ik het item " vergeet deze verbinding" gebruikt en de WiFi verbinding opnieuw ingesteld.
Heeft u misschien meer over dit euvel gehoord.
De WiFi verbinding van Ziggo werkt voorts goed op de laptop en op de iPad (3e generatie).

5 reacties
Freedom zegt:

Voer eens een harde reset uit.

IMG_0032.PNG
26 januari 2017 om 21:51.
HAN665 zegt:

Dank voor uw antwoord.
Ik gehandeld zoals u aangaf.
Nu afwachten of het euvel niet meer terugkomt.

26 januari 2017 om 22:14.
HAN665 zegt:

Het euvel blijft zich voordoen.Ga morgen naar iCentre om het probleem te melden . de garantie periode is gelukkig nog niet verlopen.
Ben benieuwd wat ze daar te melden hebben.

27 januari 2017 om 00:25.
Freedom zegt:

Wanneer je problemen hebt het installeren van de laatste/nieuwste
update heb je altijd garantie op een upadate ( hoe oud de iPad ook is) in dit geval kan je altijd beter contact opnemen met de support van Apple-Care op het gratis telefoon nummer 0800-201581.
Hou het serienummer van je iPad bij de hand.
Apple-Care kan je afstand helpen, eventueel nemen zij jou iPad even over,
(Ze kunnen dan op afstand op jou iPad mee kijken
(dan kan jij ook precies volgen wat zij er aan doen.)
Zo wordt het gegarandeerd opgelost

27 januari 2017 om 07:22.
HAN665 zegt:

Dank voor uw antwoord. Ik ga aan de slag.
Hoewel de iPad Air nu weer als vanouds "loopt".

27 januari 2017 om 10:53.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club