Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Steeds dezelfde mail
Geplaatst op 2 maart 2017 om 19:06 door tipa1

Ik krijg op mijn iPad in de mail app steeds dezelfde mail binnen, mail van 2017 maar ook van 2014 en 2015.( het is alleen mail van Eneco)
Het is een outlookaccount. ik verwijder de mail steeds maar als ik in de prullenbak kijk staan er geen verwijderde berichten. Ga ik weer naar postvak in dan staan ze er weer.
OP mijn laptop gekeken maar daar staan ze niet. Ik heb ook ingelogd op de PC rechtstreeks in www.outlook.com ook daar staan ze niet. Dus het doet zich alleen voor op mijn IPad.
Wie weet wat dit is?

3 reacties
Dirk Boom zegt:

Ik ben niet zo op de hoogte van evt iPad kuren maar denk los daarvan:
- staat het mailadres op meerdere apparaten?
- is de instelling (op elk apparaat) POP of IMAP?
- als het IMAP is: verwijder het mailadres op de iPad even en voeg het weer toe.

2 maart 2017 om 19:57.
tipa1 zegt:

Imap, Ik geloof dat het opgelost is, ik heb mijn e-mailaccount verwijderd opniew opgestart en het outlookaccount weer aangemaakt. Ik heb tot nu toe niks meer gezien. Maar wel vreemd zelfs mail uit 2014 en 2015.

Bedankt voor het meedenken Dirk

2 maart 2017 om 20:04.
Dirk Boom zegt:

Graag gedaan.
Hopelijk was het een 'hikje', dat met deze actie is hersteld.

2 maart 2017 om 20:25.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club