Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Email
Geplaatst op 6 december 2013 om 16:01 door De vijfde
Kan een binnengekomen e-mailbericht op mijn i-pad niet beantwoorden.
4 reacties
Marixius zegt:
Even een paar vraagjes ter verduidelijking van je probleem.

Wordt het e-mail adres van de ontvanger wel automatisch ingevuld?Wordt de mail niet verzonden en blijft de mail in je postvak uit hangen? Kan je wel doorsturen?
Om wat voor soort mail account gaat het? pop, imap of http-mail.
Welke app gebruik je? De standaard mail app van de iPAd of een gedowloade app zoals bijv. Gmail of Outlook.com?
6 december 2013 om 17:05.
avatar
Ex-lid zegt:
wachtwoorden aanmaken zit ik mee lukt niet!!!
8 december 2013 om 14:14.
avatar
Ex-lid zegt:
pop kpnmail
8 december 2013 om 14:15.
Nico2 zegt:
Probeer het volgende: ga naar instellingen > selecteer email en klik op jou email provider > je krijgt nu een scherm waar onderin "server uitgaande post" SMTP staat > klik erop, als het goed is staat daar de naam van jou provider.
Als dat zo is moet het goed zijn, en kun je mail verzenden.
Staat er een andere providernaam dan moet je dat wijzigen.

Zo werkt dat ook als je met je iPad in het buitenland zou zijn, dan moet je een provider van het desbetreffende land bij uitgaande post ingeven.

Succes, ik hoop dat het werkt

Nico
8 december 2013 om 17:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club