Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Virusscanner
Geplaatst op 13 april 2017 om 22:36 door Elz144

Goedenavond,

Ik vraag me af of er virusscanners beschikbaar zijn voor iMac, iPad en iPhone.
Graag zou ik deze zeker op de iMac willen installeren. Wellicht hebben jullie advies.
Hartelijke groet,
Mieke

10 reacties
205884 zegt:

Ik heb als provider XS4All en daar zit een gratis anti virus pakket bij F-Secure, die werken bij mij op de iMac en de iPad en uiteraard ook op Windows10, en dit naar volle tevredenheid.

14 april 2017 om 15:17.
CDriessen zegt:

Dag Mieke,

Ik gebruik zelf al jaren AVAST, gratis en nederlandstalig ook nog. In dit programma wordt ook geadviseerd om een VPN aan te zetten. Die is niet gratis maar dat kun je zelf ook regelen via de browser Opera, die is én snel en bevat een gratis VPN. Je kunt hem gewoon gebruiken naast Safari.
Je kunt ook een kijken wat Seniorweb ervan vindt, klik op de link: Sophos

groeten Chris

14 april 2017 om 16:06.
Miax zegt:

ik had een abonnement bij f-secure. Was niet gratis. Afgelopen jaar kon ik hem via mijn provider krijgen KPN. Bevalt me prima.

14 april 2017 om 16:44.
Elz144 zegt:

Ik heb Telfort Veilig aan ons Internet + Vast bellen abonnement toegevoegd. Niet gratis.
Bedankt voor het meedenken en fijn weekend!
Mieke

14 april 2017 om 16:49.
Vee082 zegt:

Ben het helemaal eens met Miax. Van KPN heb ik KPN VEILIG op mijn computer, I-PAD en op de laptop. Werkt prima.

 

Groeten Tiny

19 april 2017 om 19:00.
Elz144 zegt:

Bij ons werkt "Telfort Veilig" nog steeds niet. Ik krijg steeds de melding:

"Pagina verlopen"

"Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw."

Telfort is al een dag of vijf bezig met dit probleem maar er is nog geen oplossing.

Ik krijg deze melding steeds opnieuw op iMac, iPad en iPhone.

19 april 2017 om 19:35.
Vee082 zegt:

Jammer. Ik zou bellen met de KPN, ik heb hier heel goede ervaring mee wordt altijd prima geholpen.

19 april 2017 om 19:55.
Elz144 zegt:

Ik heb Telfort (is ook KPN) en zij zijn er mee aan de slag. Wacht het nog maar even af. Dank voor je reactie.

19 april 2017 om 20:01.
CDriessen zegt:

Waarom ga je niet eens proberen met AVAST of SOPHOS?

Groet Chris

19 april 2017 om 21:00.
Elz144 zegt:

Ik wacht even af waar Telfort mee komt en als dat niets oplevert ga ik hier naar kijken. Dank voor de tip.

19 april 2017 om 22:09.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club