SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
App downloaden lukt niet
Geplaatst op 22 april 2017 om 15:01 door Elz144

Ik heb weer iets geks.
Als ik in de App store een applicatie wil downloaden verschijnt er een niet door mij aangepast mailadres/gebruikersnaam. Mijn eigen/juiste mailadres begint met elz.......... maar dan verschijnt lelz.......... Gevolg dat mijn wachtwoord ook niet klopt. Ik heb dit mailadres nooit aangemaakt en overal staat verder mijn juiste mailadres. Wat is er gebeurd?
Groetjes,
Mieke

7 reacties
MaritaA zegt:

Op je Mac of iPad/iPhone, Mieke?

22 april 2017 om 20:14.
Elz144 zegt:

Op de iMac en iPhone.
Op mijn iPad klopt emailadres wel maar krijg ik na invullen wachtwoord de melding:
Verificatie mislukt
de Apple ID of het wachtwoord is onjuist.
 

22 april 2017 om 22:41.
MaritaA zegt:

Dan zou ik bij alle apparaten uitloggen bij de App Store.

voor Pad en Phone ga naar instellingen > iTunes en App Store .
Op het volgende scherm zie je bovenin in blauw je Apple id > tik daarop > in volgende menu klik je op: Log uit, er zal om bevestiging gevraagd worden, dat doe je en dan sluit je het apparaat helemaal af.
Na weer aanzetten van je apparaat, ga je weer in instellingen > iTunes en Appstore, dus zoals hierboven beschreven en bij het menu klik je nu op Log in en voert Apple id en wachtwoord in.

Op je Mac hetzelfde, open Appstore, klik boven in op store > loguit > bevestigen > Mac afsluiten en na opstarten weer hetzelfde, dus inloggen en invullen Apple id en wachtwoord.

23 april 2017 om 08:57.
Elz144 zegt:

Vanmorgen om 8.57 uur mail gekregen dat er een nieuwe reactie is geplaatst.
Deze staat hier niet bij. Hoe kan dit?

23 april 2017 om 09:33.
Elz144 zegt:

Nu wel en ik ga er mee aan de slag.

23 april 2017 om 10:01.
Elz144 zegt:

iPad en iPhone heb ik uitgelogd en uitgezet.
Op Mac krijg ik scherm zoals op de foto is te zien.
Store is niet te vinden en logout ook niet.
Ergens was een mogelijkheid om in te loggen maar dan wordt mijn wachtwoord niet geaccepteerd.

Schermafdruk2017-04-2310.18.11.png
23 april 2017 om 10:21.
Elz144 zegt:

Goedemiddag MaritA,
Pff!! Ik kon store niet vinden op de Mac (domdomdom)
Het is gelukt. Ik ga kijken of het allemaal goed gaat de komende dagen. Als je niets meer van me hoort (hierover) dan is het gelukt anders meld ik me weer.
Je hebt me weer fantastisch geholpen Marita!
Dank je wel, groetjes en fijne zondag.
Mieke

23 april 2017 om 13:11.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club