Berichtdetails
Als ik een nota wil betalen via mijn iPad geeft hij de melding uw opdracht is niet verwerkt probeer het later nog eens doe ik dezelfde nota via de telefoon heb ik geen probleem wat kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen?
Op welke wijze wil je op de iPad de betaling verrichten?
Met de Rabobank bankieren app, of via Safari (webbrowser) op de site van de Rabobank? Heeft de iPad internetverbinding, werkt je WiFi verbinding?
Het kan zijn dat je via de smartphone verbonden bent met het mobiele netwerk als je WiFi niet toegankelijk is en dat daarom de betaling wel lukt.
1. Welke iOS versie heb je op je iPad?
2. Werkte de app op je iPad eerst wel? (ik neem aan dat je de App gebruikt)
3. Gebruik je de Rabo app, welke versie van de App staat op je iPad? (te vinden bij Appstore > aankopen > betreffende app)
Welke telefoon? iPhone?
Hij heeft altijd gewerkt ik gebruik de Rabobankapp ook op mijn iPhone en gewoon thuis dus op mijn eigen WiFi alle twee niet via 4 G
De Rabobank versie kan ik in de AppStore niet zien ik werk altijd alles keurig bij ook in de AppStore dus neem aan dat dat goed zit
Open appstore
Klik onderin de pagina op aankopen (wordt blauw)
Vervolgens zie je alle apps die gekocht/ooit geïnstalleerd zijn door jou.
Zoek de Raboapp en het versienummer staat erbij.
OK,
Je zou een harde reset kunnen geven.
(Thuisknop (op rand om scherm) en aan/uit knop tegelijk indrukken en ingedrukt houden tot Apple logo verschijnt, dan pas loslaten en wachten tot de iPad vanzelf weer opstart)
Als daarna bij een volgende betaling, weer dat bericht verschijnt, kan je de app verwijderen en weer installeren (vrees dat je dan met je Raboscanner je weer moet aanmelden en je toestel opnieuw registreren)
of
morgen contact opnemen met je bank.
Het is niet per sé noodzakelijk om op de iPad gebruik te maken van de Rabo Bankieren app. Je kunt ook via de webbrowser op de iPad inloggen op de site van de Rabobank. Er is dus op de iPad een alternatief!
Als je een Twitter account hebt, kun je ook nu een berichtje sturen aan Rabobank webcare. Je krijgt dan binnen enkele minuten antwoord.
Het kan ook zijn dat er op de iPad te veel apps actief zijn.
Twee maal op de thuisknop klikken en alle openstaande apps afsluiten.
Daarna nogmaals proberen met de Rabo app.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club