SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Iphone 4 heeft voortdurend geen opslagruimte
Geplaatst op 11 mei 2017 om 17:58 door rvasp

Ik heb een Iphone4 met een totaalcapaciteit van 6,2 GB. Kan iemand verklaren, waarom ik in de afgelopen weken telkens de melding krijg van te weinig opslagruimte, terwijl ik intussen al bijna 3 GB aan films en foto's heb verwijderd. Zonder dat ik iets doe heb ik het ene moment nog bijv. een vrije opslagruimte van 300MB en een minuut later is deze volledig verdwenen en moet ik voor 1GB filmpjes wissen. Enkele dagen later heb ik vervolgens weer 0 MB ruimte. ... Ik gebruik alleen 5 apps. t.w. NOS teletekst, NOS nieuws, ING bankieren , What's App en email. Sinds een aantal weken is ook de accu overigens zeer snel leeg.

7 reacties
Miax zegt:

Wanneer je foto's verwijdert uit de app foto's, zijn ze nog niet meteen weg. Ga naar de app foto's en dan naar albums, en kijk dan naar het album onlangs verwijderd. Daar staan vermoedelijk nog een aantal verwijderde foto's. Als je ze daar verwijdert, krijg je waarschijnlijk weer meer ruimte.
Wat betreft de accu, kijk eens bij Instellingen en dan Bluetooth of dat op Aan staat. Zet het dan uit, dan is de accu minder snel leeg.
Je kan ook bij instellingen en dan Batterij de telefoon op Energiebesparingsmodus zetten.
Dubbelklik op de thuisknop en schuif dan alle programma's die openstaan naar boven weg.

Succes Mia

11 mei 2017 om 21:49.
MaritaA zegt:

Misschien ergens locatievoorzieningen aan?
of
Automatisch updaten aan?
of
mails binnenhalen op push?
Vergt ook nogal wat van de batterij.

11 mei 2017 om 22:06.
Helma Beumer zegt:
12 mei 2017 om 12:43.
MaritaA zegt:

@rvasp
Kan je even hier terugkoppelen n.a.v de reacties?

13 mei 2017 om 10:14.
rvasp zegt:

Hartelijk dank voor de reacties. Met name de laatste link van Helma verklaarde zowel het probleem ( problemen met een update van What's App begin maart) als de oplossing ervan. Ik kan weer verder...

13 mei 2017 om 10:51.
MaritaA zegt:

Mooi, dank voor de terugkoppeling.

13 mei 2017 om 10:53.
Helma Beumer zegt:

Fijn dat het opgelost is.

13 mei 2017 om 11:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club