Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPad
Geplaatst op 11 juli 2017 om 16:40 door JantenBokum

Ik kan al sinds 8juli geen upgates meer uitvoeren. Krijg de melding: The iTune Store is unable to process purchases at this time. Please try later.
wat is hiervan de oorzaak, en hoe los ik dat op

7 reacties
Jan033 zegt:

Ik neem aan dat de iPad verder wel goed werkt en dat e-mail en internet het gewoon doen en er geen probleem is met de WiFi verbinding?

Zet de iPad helemaal uit door de aan/uit knop 5 seconden in te drukken en daarna het schuifje naar rechts op "zet uit" te schuiven. Zet daarna de iPad weer aan door enkele seconden op hetzelfde aan/uit knopje te drukken. Goede kans dat hiermee het probleem opgelost is.

11 juli 2017 om 20:33.
JantenBokum zegt:

Dank voor jouw reactie. Heeft helaas geen oplossing gegeven.

12 juli 2017 om 15:02.
Jan033 zegt:

Moeilijk te zeggen wat dan de oorzaak is. Controleert u nogmaals of de WiFi verbinding goed werkt. Wat u verder nog zou kunnen proberen is het volgende:
ga naar Instellingen, dan naar Algemeen.
helemaal onderaan: tik op Stel opnieuw in
Dan: Herstel alle instellingen.
Alle instellingen worden dan hersteld, dat kan even duren. Hierna moet in principe alles werken. Is dat dan nog seeds niet het geval, dan zou ik contact opnemen met Apple.

13 juli 2017 om 22:36.
JantenBokum zegt:

Probleem blijft bestaan. Heb contact gezocht met apple. Het probleem is daar vaker gemeld. Hopelijk lossen zij het op. Nogmaals bedankt voor de geboden hulp.

15 juli 2017 om 13:53.
Inez zegt:

Jan, vlgs mij heb je de meest recente 'update' al binnen. Hoe oud is je iPad.? G3.?
Op een gegeven moment stopt Apple met die oudjes te updaten.
Kijk bij je instellingen welke versie je hebt.

Ik ondervond ook zo iets. Wilde iets uit de store halen. Daar had ik versie 10 of hoger voor nodig. Mijn oude en goede trouwe iPad wil/mag die versie niet tot zich nemen. Apple verplicht me om nieuw te kopen.
Ik wacht tot de app provider dat program wat soepeler maakt.

18 juli 2017 om 11:45.
Inez zegt:

JantenBokum, mag ik vragen om welk tiep iPad het gaat.?
Stel dat ik, na reclame bij Apple wel een update voor die van mij kan halen.
mijn dank alvast

18 juli 2017 om 14:00.
JantenBokum zegt:

Ik heb een iPath van enkele maanden oud met de nieuwste softwareupdate.
Heb inmiddels contact gehad met Apple. Vandaag weer geprobeerd de apps bij te werken. Het lukte. Of Apple daarvoor gezorgd heeft, weet ik niet; hebben ze niet laten weten.
Iedereen dank voor de gegeven support

18 juli 2017 om 15:18.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club