Zoeken
Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Tabbladen in word (office 365) voor Mac
Geplaatst op 14 augustus 2017 om 17:05 door Anita61

Ik heb ergens gelezen/gehoord dat het mogelijk is om tabbladen te plaatsen in word, net onder het lint (zoals je ook tabbladen hebt in bijvoorbeeld Safari middels het + teken). Het voordeel hiervan is dat als je meerdere word-documenten open hebt staan, deze allemaal snel te openen en te zien zijn in één word-bestand en hoef je word niet meerdere keren op te starten. Is iemand van jullie hiermee bekend of weet wat ik bedoel?
Alvast bedankt voor de reactie!

Groet, Anita
 

2 reacties
MaritaA zegt:

http://office-tabs.com
Hier kan je zien dat het inderdaad mogelijk is en bestaat, het is een programmaatje, maar alléén voor Windows.

Word voor Mac werkt enigszins anders dan voor Windows.
Ik doe het volgende:
Open het benodigde aantal documenten in mijn voorbeeld 3, het kunnen er meer zijn.
Via beeld > ander venster kan je wisselen.
Niet perfect maar werkbaar.

Schermafbeelding2017-08-14om19.54.59.png
14 augustus 2017 om 19:32.
Anita61 zegt:

Zeker werkbaar MaritaA, dank je wel!

14 augustus 2017 om 20:02.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club