Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Synchroniseren iPad 2
Geplaatst op 27 december 2013 om 14:50 door Carla36
Mijn iPad 2 geeft dit bericht: "De iPad van Carla kan niet worden gesynchroniseerd.U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking." Nu heb ik pas een nieuw wachtwoord aangevraagd voor mijn Apple ID, omdat het oude wachtwoord niet meer wilde werken. Ik wil graag wat in de iTunes Store kopen, maar nu kan dat niet meer. Hoe los ik dit op?
12 reacties
Truus zegt:
Als je via iTunes op een computer synchroniseerde: kijk eens of je automatisch inlogt op iTunes, zo ja, afmelden en opnieuw aanmelden met het huidige, nieuwe wachtwoord.
27 december 2013 om 15:56.
MaritaA zegt:
Ook bij instellingen(iTunes en Appstore) op je iPad uitloggen en weer opnieuw inloggen met Apple id en nieuw wachtwoord.

Mocht je het weer aan de klets krijgen, check als je inderdaad op je PC synchroniseert via
iTunes, of je al je aankopen nog hebt. ( denk het wel, want alleen je wachtwoord is veranderd)
27 december 2013 om 16:03.
Carla36 zegt:
Ik heb weer een nieuwe Apple Id gemaakt, heb ingelogd bij Instellingen op mijn iPad met de nieuwe ID en ik heb geprobeerd om mijn computer weer te machtigen met de nieuwe Apple ID, maar hij blijft zeggen dat ik onvoldoende toegangsbevoegdheden heb. Ik zit in een loop! Weten jullie nog wat?
28 december 2013 om 12:33.
MaritaA zegt:
Carla in je bericht lees ik , dat je een nieuw wachtwoord hebt aangevraagd. Even om het duidelijk te krijgen, Apple geeft je geen nieuw wachtwoord, dat maak je zelf, is dat zo gebeurd?
Kan je weergeven wat er gebeurd/ gedaan is?
In bovenstaande reactie van jou schrijf je dat je een nieuw Apple id hebt gemaakt, wat is het
Id en wachtwoord, alleen id, alleen wachtwoord?
28 december 2013 om 12:44.
Carla36 zegt:
Ik heb alleen een nieuw wachtwoord aangemaakt. Mijn emailadres is het adres dat ik van het begin af aan gebruikt heb
28 december 2013 om 22:59.
MaritaA zegt:
Hoe heb je dat nieuwe wachtwoord aangemaakt?
28 december 2013 om 23:33.
Carla36 zegt:
Ik ben naar de iTunes Store gegaan en toen moest ik mijn wachtwoord intypen, waarop gezegd werd dat zij het niet aanvaardden en toen heb ik op nieuwe Apple ID gedrukt en toen kwam er een formulier waar ik al mijn gegevens moest invullen, daarna kwam een formulier dat wilde dat ik mijn betalingswijze moest aanvullen, het meeste stond er al, alleen mijn cvz nummer niet en daarna kon ik wel op de iTunes inloggen, maar ook na verandering op mijn iPad wilde hij nog niet synchroniseren.
29 december 2013 om 08:24.
MaritaA zegt:
wachtwoord apple id vergeten

Dus ik heb het goed gelezen je hebt zowel apple id EN het wachtwoord verandert. Althans je gebruikte dat formulier.

Maar als ik jouw verhaal lees, heb je weer je OUDE apple id gebruikt en met wel een nieuw wachtwoord.(je moest twee zaken, id en ww veranderen, maar veranderde alleen ww.) Als dat zo is, begrijp ik wel dat het niet werkt. Want als het goed is krijg je ook een mail naar het alternatieve emailadres, en dan moet je meestal binnen 3 uur bevestigen.

Alleen Apple kan je nog helpen denk ik en bereid je maar voor, ze vragen o.a. je geheime vragen. Die ingevoerde creditcard kan je zo weer verwijderen, als alles weer werkt.(zonde, je kan het hele jaar door wel ergens een ituneskaart met 20% korting krijgen)

Zal nog wel even het tel.nr. voor je zoeken, want ik begrijp dat je -zachtjes uitgedrukt - niet blij bent.
Succes morgen en laat nog even weten of het gelukt is.

P.S. de link hierboven is voor de toekomst!!
29 december 2013 om 09:43.
MaritaA zegt:
applesupport

Kies jouw wijze, gaat vrees ik wel geld kosten. Je bezit je apparaat langer dan 90 dagen.
29 december 2013 om 10:08.
Carla36 zegt:
Ik heb nooit mijn emailadres veranderd. Maar ik heb wel het telefoonnummer opgezocht van Apple Nederland en ik wilde ze morgen opbellen. Is het telfoonnummer 088-0201581 goed?
29 december 2013 om 19:50.
MaritaA zegt:
Je kan dat tel. Nr. proberen, maar of je meteen een deskundige op dat gebied krijgt is de vraag. Daarom maakte ik die link, je vermeldt je probleem en een deskundige belt op een tijdstip dat het jou uitkomt.
29 december 2013 om 20:49.
Noor.W zegt:
Het telefoonnummer van Applesupport is 0900-7777703. Succes Carla36!
30 december 2013 om 13:02.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club