Berichtdetails
Mocht je het weer aan de klets krijgen, check als je inderdaad op je PC synchroniseert via
iTunes, of je al je aankopen nog hebt. ( denk het wel, want alleen je wachtwoord is veranderd)
Kan je weergeven wat er gebeurd/ gedaan is?
In bovenstaande reactie van jou schrijf je dat je een nieuw Apple id hebt gemaakt, wat is het
Id en wachtwoord, alleen id, alleen wachtwoord?
Dus ik heb het goed gelezen je hebt zowel apple id EN het wachtwoord verandert. Althans je gebruikte dat formulier.
Maar als ik jouw verhaal lees, heb je weer je OUDE apple id gebruikt en met wel een nieuw wachtwoord.(je moest twee zaken, id en ww veranderen, maar veranderde alleen ww.) Als dat zo is, begrijp ik wel dat het niet werkt. Want als het goed is krijg je ook een mail naar het alternatieve emailadres, en dan moet je meestal binnen 3 uur bevestigen.
Alleen Apple kan je nog helpen denk ik en bereid je maar voor, ze vragen o.a. je geheime vragen. Die ingevoerde creditcard kan je zo weer verwijderen, als alles weer werkt.(zonde, je kan het hele jaar door wel ergens een ituneskaart met 20% korting krijgen)
Zal nog wel even het tel.nr. voor je zoeken, want ik begrijp dat je -zachtjes uitgedrukt - niet blij bent.
Succes morgen en laat nog even weten of het gelukt is.
P.S. de link hierboven is voor de toekomst!!
Kies jouw wijze, gaat vrees ik wel geld kosten. Je bezit je apparaat langer dan 90 dagen.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club