SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Mobielbankieren ING moeilijkheden aktiveren app
Geplaatst op 5 januari 2018 om 10:02 door Jos h.

Goeiemorgen en allen nog een heel goed 2018
ik moetst mijn app aktiveren op de iPad, en moest daardoor een nieuwe gebruikersnaam en ww krijgen (dit gebruikte ik al tijden niet meer). Deze gegevebs gekregen, werken uitstekend op de labtop, maar op de iPad blijven steeds de oude gegevens staan bij het inloggen -ook bij diverse xx verbeteren-. Ik heb daarom de app van het scherm weggehaald en opnieuw ingelogd, hetzelfde resultaat. Hoe krijg ik de oude gegevens weg?
bij voorbaat mijn dank, josh

8 reacties
Joke48 zegt:

U kunt de ING bellen, zij hebben ook een helpdesk voor problemen.

5 januari 2018 om 10:29.
Truus zegt:

De app van de iPad verwijderen en opnieuw installeren vanuit de app store.

5 januari 2018 om 14:51.
Jos h. zegt:

Dames, dankjullie wel, ik heb inmiddels een afspraak bij de bank maandag, want er moet ook nog een tancode gevonden worden op mijn lijst van vroeger. Dus wacht ikeven af.
Truus, ik had dat ook bedacht, maar dorst niet, het is nl een gezamenlijke rekening, vandaar.
prettig weekend met droog weer, josh

5 januari 2018 om 16:13.
Dirk Boom zegt:

De app verwijderen en opnieuw installeren zal niet de rekening blokkeren.

5 januari 2018 om 17:18.
Jos h. zegt:

Goeiemiddag,
vanmiddag n.d.bank geweest, het schijnt dat, safari de boosdoener is. De Ing is ten minste niet zo blij ermee, de bankbediende heeft het een en ander in orde gemaakt en geadviseerd om de gebruikersnaam en wachtwoord niet vast te leggen, maar iedere x gewoon opnieuw inloggen.
je moet het maar weten, ik vind het wel lastig, maar misschien is het ook wel veiliger. In ieder geval bedankt voorjullie aandacht, josh

8 januari 2018 om 17:11.
Truus zegt:
als safari de boosdoener is dan werkt u waarschijnlijk niet met de app, maar met de browser : inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord. Bij gebruik van de app is het mogelijk om in te loggen met een 5 cijferige code.
image.png
8 januari 2018 om 17:46.
Jos h. zegt:

Ja Truus, dat deed ik al jaren en nu weer, maar ik kreeg een paar weken geleden. de mededeling , dat de app geaktiveerd moest worden, dan kun je moet je een bevestigingscode aanvragen, om dat te doen moet je inloggen met bn en ww, daar ging het mis bij, dus nieuw ww aangevraagd enz. En dat werkte niet mijn app gaf steeds het oude gebeuren., ook toen ik alles verwijderd had en weer opnieuw downloadde. Enfin, daarom naar de bank en zij wisten ervan. Daar is alles hersteld en ik zit gelukkig weer met mijn oude app en mijn oude pincode.
zo is het gegaan, als het bij jou gebeurd en je weet je wachtw en je gebr.naam nog, wellicht gaat het bij jou goed. Maar hetwas even schrikken, het is zo makkelijk. Tevreden met mijn antwoord? Fijne avond josh





 

9 januari 2018 om 16:18.
Truus zegt:

Fijn dat het is opgelost.

11 januari 2018 om 08:08.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club