SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Mail opent op een oude bericht
Geplaatst op 9 januari 2018 om 18:57 door Bernhard

Als ik mail open op mijn Ipad air, software versie 11.2.2, dan opent deze op een mail uit september. Nu is dat een mail met kaarten voor een theatervoorstelling waar ik goede herinneringen heb, maar toch is het vervelend dat ik steeds inmiddels 4 maand omhoog moet scrollen.
Wat moet ik doen op mail gewoon op de nieuwste mail te laten openen ?

Groet,
Bernhard

5 reacties
MaritaA zegt:

Bernhard ga eens naar Instellingen > mail >berichtenreeksen en zet daar de optie: 'nieuwste berichten bovenaan' op groen.
 

9 januari 2018 om 19:36.
Bernhard zegt:

MaritaA,
helaas verandert dat niets.
Ik heb de instellingen gelijk staan als op mijn iPhone, daar doet het probleem zich niet voor.

9 januari 2018 om 20:50.
MaritaA zegt:

Vervelend, niet dat het een oplossing is maar het schijnt vaker voor te komen. Waarom, onbekend.
Maar geef de iPad eens een harde reset, daarmee worden vaak zaken weer 'rechtgezet'.

Andere mogelijkheid is om een postbus vandaag te maken, ik heb dat zelf en vindt het erg prettig werken. (zie schermafbeelding) Lijkt mij wel duidelijk wat dat beoogt.

Instellen door in de linkerkolom in de mail app op wijzig te klikken (rechtsboven), er komen dan een aantal postbussen/mogelijkheden die aangekruist kunnen worden, waaronder vandaag.

IMG_1224.jpg
9 januari 2018 om 22:29.
Bernhard zegt:

Een harde reset helpt niet voor het probleem.

Ik vind op Google een tip om het mailaccount te verwijderen en opnieuw te installeren. Ik weet nog niet of ik dat wil proberen.

10 januari 2018 om 13:10.
MaritaA zegt:

Kleine moeite zeker het proberen waard.

10 januari 2018 om 13:21.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club