Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPhone 5s
Geplaatst op 29 januari 2018 om 11:10 door KOOS1938

Ik kan een foto niet mailen naar m'n iMac, zowel van de camera als van iPhoto niet. Hij verstuurd hem wel, maar hij komt niet aan. Ook met de kabel geprobeerd.

13 reacties
MaritaA zegt:

al opgelost Koos?

29 januari 2018 om 20:36.
KOOS1938 zegt:

Marita,
Nee hoor, heb ook al geprobeerd uitknop en ronde knop vasthouden tot Appeltje komt, maakt niks uit.
Er komt een bericht: E-mail versturen mislukt.
De gebruikersnaam of het wachtwoord voor jpvanderblom@skynet.be is onjuist.

29 januari 2018 om 21:31.
MaritaA zegt:

Doe dit eens als je wil: lVerwijder je mailaccount, sluit de iPhone af en na opstarten weer toevoegen.

29 januari 2018 om 21:50.
KOOS1938 zegt:

Marita,
Heb ik allemaal gedaan en nu wil die dat ik nog een icloud adres aanmaak. 10 keer geprobeerd, maar steeds fout. Als ik op Mail klik komt hij steeds met "Welkom bij Mail" en dan alles onder elkaar iCloud, Exchange etc.

29 januari 2018 om 22:44.
MaritaA zegt:

Als je de mail app opent staan je accounts daar dan?
Hoeveelaccounts had je in de mail App? 1, 2,3 ?
of alleen ....@skynet.be?

30 januari 2018 om 09:34.
KOOS1938 zegt:

Alleen @skynet.be

30 januari 2018 om 12:06.
MaritaA zegt:

Koos je titel iPhone 5s en dan de inhoud van je bericht , die weer zegt vanaf de mac zijn in strijd met elkaar.
Van af welk apparaat kan je niet verzenden?
 

30 januari 2018 om 16:54.
KOOS1938 zegt:

Het was eerst alleen de iPhone, nu ook de iMac.
Heb samen met Proximus tot 2 keer toe nieuwe codes ingevuld.
Eerst kwam er ook niks meer binnen, tot 2 keer toe werd de code geweigerd, toen kwam er ineens een mail binnen, terwijl de code geweigerd was.
Nu krijg ik ondanks alles mails binnen, maar kan er geen versturen. Krijg dan de melding: Bericht kan niet worden verstuurd via de server Skynet.
Alles ook geprobeert met TeamViewer assistent, maar ook niet.

30 januari 2018 om 21:38.
MaritaA zegt:

Ik denk.... dat je de uitgaande server niet goed instelt, kijk op de website van skynet wat je in moet vullen en ook of skynet met pop of imap werkt.
Het laatste (imap) verdient de voorkeur.
Voorwaarde is dan wel om de mail accounts weer te verwijderen, apparatuur helemaal af te sluiten en na opstarten weer opnieuw mailaccounts in te voeren ook de goede poorten etc.

https://www.emailinstellingen.be/iphone/skynet-mail-instellen
 

30 januari 2018 om 22:14.
KOOS1938 zegt:

Marita,
Ze belden net van Proximus, maar die schoven het van zich af door te zeggen dat ik dan maar een ander Mail programma moest proberen !! Toen heb ik maar niks meer gezegd.
Ze moesten daar een paar mensen zoals jij hebben.
Straks met m'n TeamViewer man even kijken of ik nou zo dom ben.

Ik laat het je weten.
M.V.G.
Koos

31 januari 2018 om 09:23.
KOOS1938 zegt:

Net met TeamViewer ook weer op de iMac gekeken, want ik zag op mijn iPhone dat er bij mijn mailadres proximus.be stond i.p.v. skynet.be
We hebben het nu ook op de Mac veranderd en nu schijnt het te werken.
Waarom daar allemaal Proximus stond is mij een raadsel, want het is altijd skynet geweest.
Alleen gaan nu de mails die ik op de Mac verwijder niet automatisch op de iPhone ook weg, zoals het eerst was.

31 januari 2018 om 11:17.
MaritaA zegt:

Met IMAP ingesteld de mailaccounts?

Mooi dat het weer werkt, zat dus goed met mijn vemoeden.

31 januari 2018 om 12:20.
KOOS1938 zegt:

Marita,
Weer vreselijk bedankt voor al je moeite.
Ik heb ook altijd de gekste dingen.
Morgen ga ik een iPhone 7 kopen, hopelijk daarmee niet weer problemen.
Ga eerdaags ook een nieuwe iMac kopen, want die van mij is van 200 en ik gebruik hem veel.
Groetjes,
Koos

31 januari 2018 om 20:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club