SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
iTunes
Geplaatst op 29 januari 2018 om 15:25 door Toon1954

Ik heb Windows 10 home op mijn laptop en iTunes voor Windows.
Bij het opstarten van iTunes krijg ik in plaats van het programma een pop-up om de iTunes Software licentieovereenkomst te accorderen. Dit bevreemd me, omdat ik dit accorderen bij een recente update van iTunes ook al gedaan heb, voordat de installatie startte. Dit pop-up scherm is nooit eerder verschenen bij het openen van iTunes.
Ik krijg het pop-up scherm niet gekopieerd, maar de tekst start met:
"ENGLISH
Apple Inc.
Software License Agreement for iTunes for Windows
Please read this software license agreement (“License”) carefully before using the Apple software. By using the Apple software, you are agreeing to be bound by the terms of this License. If you do not agree to the terms of this License, do not use the software. If you do not agree to the terms of the License, you may return the Apple software to the place where you obtained it for a refund. If the Apple software was accessed electronically, click “disagree/decline”. For Apple software included with your purchase of hardware, you must return the entire hardware/software package in order to obtain a refund."

Heeft iemand dit eerder gehad? Kan ik dit zonder meer accorderen.
NB: omdat het om een Apple programma gaat plaats ik het in de Apple club.

Ben benieuwd of er ervaring mee is.

Toon

5 reacties
MaritaA zegt:

Toon, ga eens in iTunes naar account in de menubalk en dan klik op toon mijn account.
Er wordt om het wachtwoord van je Apple id gevraagd, vervolgens kijk eens als je je gegevens ziet wat er staat bij land/regio?
Is dat Nederland, zo niet pas aan.
of
itunes>kies in menu>voorkeuren>algemeen en zet daar onderin de taal op Nederlands,

29 januari 2018 om 20:42.
Toon1954 zegt:

Marita dank voor je reactie.
Als ik i/tunes via de snelkoppeling op het bureaublad of via de app open verschijnt de pop-up de iTunes-softwarelicentieovereenkomst of de met Engelse tekst.

Wat me opvalt dat bij programma's 2x Apple Application support staat 1x 32 bit en 1x 64 bit. Mijn computer is 64 bit.
Ik kan heb dan vlg. mij nog twee opties accepteren of wellicht iTunes opnieuw installeren. Moet ik bij de laatste optie eerst iTunes via het configuratiescherm verwijderen?
Of kun jij nog wat uit de hoge hoed toveren.?
 

30 januari 2018 om 14:52.
MaritaA zegt:

Toon inderdad verwijder iTunes maar, hierbij de instructies van Apple hoe dat te doen, ook exact in de volgorde die in het artikel vermeld zijn.

Ook de uitleg voor windows 10. zit er bij.
Echt alles wat je maar van Apple kan vinden verwijderen!

`en dan opnieuw installeren met de 64 bits versie.

https://support.apple.com/nl-nl/HT204275
Succes.

30 januari 2018 om 16:53.
Toon1954 zegt:

Het is gelukt Marita. Dank voor je hulp.
Alles van Apple in de genoemde volgorde verwijderd en iTunes opnieuw geïnstalleerd. Als land staat er Nederland.

Toon

30 januari 2018 om 20:28.
MaritaA zegt:

Graag gedaan!

30 januari 2018 om 22:01.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club