SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPhone 8
Geplaatst op 5 februari 2018 om 10:41 door KOOS1938

Marita,
Zoals ik al zei , ik heb altijd wat.
Nu heb ik de nieuwe iPhone 8 en alles werkte perfect. Vanmorgen was er al een update.
Daarna wilde ik gaan bellen en dat ging niet, want ik moest m'n code invoeren. Dat deed ik goed, maar hij weigerde tot 3 keer en accepteerde m'n vingertip ook niet. Nu moet ik m'n Pukcode gebruiken, maar dat moet onder Instellingen. Telefoon/Pukcode staan, maar daar gebeurd niet als ik op Wijzig Pincode klik.
Zal wel weer iets fout doen.

2 reacties
MaritaA zegt:

Dan denk ik dat er ook een nieuwe pincode aangemaakt moet worden voor de simkaart.
Neem contact hierover op met je telefoonprovider.


Je kan nog 4x 0000 proberen

5 februari 2018 om 12:57.
KOOS1938 zegt:

Marita,
Ik ben net naar de winkel geweest. Het is nu weer in orde. Wat een gedoe ! Heb het daar ook met 0000 gedaan en daarna de normale code.
Groetjes,
Koos

5 februari 2018 om 14:12.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club