Berichtdetails
Ik kreeg vanmorgen een update 7.3.0 van iCloud voor windows 10
Deze kon ik niet installeren en kreeg een foutmelding.
Als deze melding vaker voorkwam moest ik op “Extra’ in het schermpje klikken voor handmatig te downloaden.
Dus heb ik op “Extra” geklik met het gevolg dat het hele schermpje verdween.
Wat kan ik doen om deze update handmatig te downloaden installeren?
Hierin staat:
Als iCloud voor Windows niet wordt bijgewerkt door Apple Software Update 2.3, gaat u naar het Windows-configuratiescherm > 'Netwerk en internet' > 'Internetopties'. In het dialoogvenster 'Internetopties' klikt u op de tab 'Geavanceerd'. In het gedeelte 'Instellingen' zorgt u dat onder 'Beveiliging' het aankruisvak bij 'Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan' is uitgeschakeld. Probeer nu nogmaals om iCloud voor Windows bij te werken.
Antivirus uitgezet?
/citaat;
"Versleutelde pagina's niet op schijf opslaan' is uitgeschakeld. Probeer nu nogmaals om iCloud voor Windows bij te werken. (zie bijlage)
MaritaA, bedankt voor je reactie.
Het is nog niet gelukt om de update 7.3.0.voor iCloud voor Windows uit te voeren. ( virusscanner uitgeschakeld)
(Ik zie het schermpje tot heden van die update ook niet meer langskomen.
Alle Windows updates zijn up to date
- Vraag; waar kan ik zien welke (versie)update er NU in mijn iCloud voor Windows staat??
Om te kunnen controleren!.
- Kan ik ergens nog die update downloaden?
Goedemorgen MaritaA,
Inmiddels heb ik oude versie (7.1.0.34) van iCloud in Windows kunnen achterhalen, maar krijg het niet voor elkaar om de nieuwste
versie 7.3.0 te downloaden.
Ik heb nu de iCloud voor Windows helemaal verwijderd van mijn computer en opnieuw opgestart.
Daarna heb ik geprobeerd de iCloud voor Windows opnieuw downloadden en installeren in de hoop dat zo toch de nieuwste versie geïnstalleerd werd.
Maar het lukt nu helemaal niet meer om de iCloud voor Windows (met versie 7.3.0) op mijn computer te installeren.
Tijdens het downloaden/installeren krijg ik de onderstaande melding dat er een probleem is met de “Windows installer-pakket”
Is dit het einde van de iCloud voor Windows op “mijn’ computer??? (of toch niet??)
Is hier toch wel een oplossing voor?
Nu weet ik eigenlijk niet of deze vraag in de Apple of de Windows-club thuishoort
Mogge Freedom,
Lees deze eens:
https://support.apple.com/nl-nl/HT205788
Lukt het nog niet dan Apple support bellen.
Môrghe maritaA,
Gisteren heb ik a.d.v. jou site alle mogelijkheden uitgevoerd maar wat ik ook doe, het werkt niet om de versie 7.3.0 ( icloud voor Windows op mijn pc te installeren.
Ik heb nèt contact opgenomen met Apple-Care , die hebben een mail naar de ingenieurs gestuurd om dit probleem te onderzoeken.
Duurt ongeveer 4 werkdagen .
Ik hou je op de hoogte,
Freedom
MaritaA, ik ben vanmiddag teruggebeld door Apple.
Ze hebben mijn "probleem" perfect opgelost!!
(ik had bijna dezelfde stappen doorlopen maar ik had "te véél" bestanden verwijderd.
Nadat ik deze drie bestanden verwijderd had kon ik weer iCoud voor Windows opnieuw downloaden en het werkt weer perfect.
MaritaA bedankt voor je hulp!
Freedom
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club