SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Geen beveiligde verbinding
Geplaatst op 24 februari 2018 om 15:03 door Rieta

Goedemiddag beste leden,
Sinds een paar dagen krijg ik de melding: Safari kan geen beveiligd verbinding tot stand brengen met...
In mijn geval de Gemeente Edam-Volendam.
Kan iemand mij vertellen wat hier de oorzaak van is en wat ik kan doen om dit wel weer voor elkaar te krijgen.
Ik heb een MacBook Pro (2010) met besturingsprogramma Yosemite.
Alvast bedankt voor het meedenken.
Vriendelijke groetjes,
Rieta

2 reacties
DikkertjeDap zegt:

Dit probleem had ik deze week ook met Safari in combinatie met inloggen bij KPN.
Na enige tijd (uren) was het spontaan opgelost. Er was geen melding van storingen in mijn regio.
Vermoedelijk werd er onderhoud gepleegd. Nu draait alles goed.
Advies: even wachten of bel met de gemeente om te horen of er meer van dit soort problemen zijn.

24 februari 2018 om 21:48.
Rieta zegt:

Dank je wel, DikkertjeDap,
Ik moet dus wat meer geduld betrachten en als dat geen effect heeft, ga ik de gemeente bellen.

25 februari 2018 om 08:30.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club