Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
iPad code doet het niet meer
Geplaatst op 20 maart 2018 om 14:53 door 524182

Geachte medewerker,
Ik heb een groot probleem met mijn iPad 3. Ik moest mijn code invullen en die was goed maar de iPad zegt NEE. Had nog 1 poging over, dus mislukt. Nu krijg ik de vraag voer: "pukcode in ".
Deze pukcode is volgens mij voor je simkaart. Deze simkaart gebruik ik nooit. Nu moet ik een geldige simkaart zonder pincode plaatsen om de iPad te activeren. Graag uw advies.
Met vriendelijke groet,
Leny

1 reactie
524182 zegt:

Geachte medewerkers,
Ik heb goed nieuws. Mijn iPad heb ik weer aan de praat gekregen. Sorry dat ik te voorbarig was om uw hulp in te roepen.
Allemaal nog een prettige avond.
Leny

20 maart 2018 om 18:44.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club