Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - donderdag 9 augustus 2018
Als club-gebruiker/bezoeker horen we graag uw mening over de SeniorWeb Clubs en vragen u daarom om mee te doen aan ons onderzoek. Aan de hand van de resultaten kunnen we de clubs optimaliseren zodat deze nog beter aansluiten bij de wensen van de gebruikers/bezoekers.
Alvast bedankt voor uw medewerking!
Kan niet op berichten reageren
Geplaatst op 30 maart 2018 om 11:09 door Freedom

Gisteravond laat heb ik de nieuwste versie van iOS 11.3 met succes op mijn iPad Air 2 geïnstalleerd.
Vanmorgen heb ik geprobeerd vanaf mijn iPad Air 2 op een bericht in de Apple-club te reageren.
Wanneer ik op "plaatsen"klik verschijn de melding "Uw reactie wordt geplaatst"
Mááár er wordt niets geplaatst!!
De witte puntjes in het blauwe vlak blijven draaien, na enige tijd verdwijnt die blauwe balk.
Later krijg ik in een rode balk de melding "er is iets fout gegaan"
Nu het vreemde; op mijn Windows computer kan er wel een reactie/vraag worden geplaatst.
Ligt dit nu aan de site van SW of aan mijn iPad /air 2 of toch aan de upate 11.3 ?

Overigens kan ik vanaf mijn iPad Air 2 nu ook niet in de andere clubs reageren.
Wie heeft hiervoor een oplossing/verklaring voor?

4 reacties
MaritaA zegt:

Ja heb ik ook wel eens, oorzaak ligt bij .....Seniorweb.

Want als ik dan in een andere browser of ander apparaat kijk, staat het bericht er wel.
Laatste is tevens een tip.

Erg makkelijk soms twee browsers op je apparaat.
Adviseer als extra browser op je iPad (Opera mini) werkt snel, en redelijk identiek aan Safari en geen overvloed aan poespas.

30 maart 2018 om 13:34.
Freedom zegt:

MaritaA, bedankt voor je reactie.
Het is wel héééél "toevallig" dat nà de update van iOS 11.3 mijn browser "Safari" niet goed werkt op de site van Seniorweb.
Dan moeten er toch meer leden het zelfde probleem hebben!?
Blijft het zéér vreemd vinden, dit is op mijn iPad nog nóóit voorgekomen!
Ik ga nu browser "Opera mini"op mijn iPad instaleren.
Ik vraag mij af "hoelang" het duurt vóórdat mijn Safari weer goed gaat werken op de site van SW!!?
Bij zulke fouten moet SW toch een foutmelding krijgen dat er iets in de site niet goed werkt/

Of werkt dat niet zo bij SW?

 

30 maart 2018 om 17:27.
MaritaA zegt:

Inderdaad het werkt niet via de iPad momenteel.
Ik maak er een klacht van bij Seniorweb, even geduld, Paasdagen.....
Inderdaad na 11.3 (lijkt het)

Zie ook: https://www.seniorweb.nl/clubs/apple/17384/oproep-voor-gebruikers-met-ipad-en-ios-11-3

30 maart 2018 om 18:36.
Freedom zegt:

MaritaA, alvast bedankt voor je actie.
Ik wacht het in ssssssssspanning af.

30 maart 2018 om 19:16.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club