SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mededeling - woensdag 12 december 2018
Resultaten en verbeterpunten clubs
Eerder dit jaar heeft SeniorWeb een onderzoek gehouden onder leden en beheerders van de clubs. Hartelijke dank aan iedereen die hieraan mee heeft gewerkt! Het onderzoek heeft mooie resultaten en verbeterpunten opgeleverd die we vanaf januari zullen realiseren.
Synchroniseren van app ns
Geplaatst op 7 mei 2018 om 19:13 door Billa 48

Hallo Allemaal

Wie kan me helpen, ik heb een ipad en iPhone .
ik gebruik de app van ns Reisplanner , maar als ik op de ipad mijn reizen opsla krijg ik ze niet te zien op mijn iPhone en andersom ook niet.
ik heb gezocht hoe ik dat kan instellen maar niet kunnen vinden.
Gr Billa

6 reacties
CDriessen zegt:

Dag Billa,

Ik heb zitten kijken en tot mijn verbazing werkt dat niet.
Volgens mij zouden reizen moeten worden opgeslagen in Mijn NS, althans dat lijkt zo.
Echter als ik kijk op Mijn NS op mijn iMac dan zie ik helemaal geen opgeslagen reizen en/of de mogelijkheid daarvoor. Dat betekent dus reizen opslaan gaat apart op iPhone en iPad, omdat het niet via de centrale Mijn NS kan worden opgeslagen.
Jammer,
Groet Chris

8 mei 2018 om 12:36.
Billa 48 zegt:

Dank je wel voor het antwoord, en de bevestiging dat ik niets over het hoofd heb gezien.

8 mei 2018 om 14:44.
Dirk Boom zegt:

Het is gedateerd als de NS-app niet via de cloud synchroniseert, reeds in 2015 werd dit aangekaart.
Ik zie wel dat er in de app (Androidversie) een NS account is toe te voegen. Volgens de NS zijn via zo'n account o.a. de gemaakte reizen in te zien. Niet de geplande en niet in de app?
PS: probeer anders de 9292 reisplanner-app, volgens de beschrijving synchroniseert die de geplande reis wél.
PS2: van beide apps ben ik geen gebruiker, dus uitproberen lukt niet.

8 mei 2018 om 16:43.
Freedom zegt:

Log eens met je Apple-id in de “iCloud”op je “Computer” en kijk daar eens of je ze dáárin wèl ziet staan.

10 mei 2018 om 16:14.
CDriessen zegt:

Beste Freedom, het heeft niets met je Apple-Id te maken.

Het wordt simpelweg niet opgeslagen in 'Mijn NS', dus kan je dezelfde reizen niet vinden op je iPhone,iPad en/of iMac

groet Chris

10 mei 2018 om 22:12.
Freedom zegt:

Chris,
Ja dat klopt,ik heb het verkeerd gelezen (foutje)

11 mei 2018 om 07:24.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club