Berichtdetails
Hallo Allemaal
Wie kan me helpen, ik heb een ipad en iPhone .
ik gebruik de app van ns Reisplanner , maar als ik op de ipad mijn reizen opsla krijg ik ze niet te zien op mijn iPhone en andersom ook niet.
ik heb gezocht hoe ik dat kan instellen maar niet kunnen vinden.
Gr Billa
Dag Billa,
Ik heb zitten kijken en tot mijn verbazing werkt dat niet.
Volgens mij zouden reizen moeten worden opgeslagen in Mijn NS, althans dat lijkt zo.
Echter als ik kijk op Mijn NS op mijn iMac dan zie ik helemaal geen opgeslagen reizen en/of de mogelijkheid daarvoor. Dat betekent dus reizen opslaan gaat apart op iPhone en iPad, omdat het niet via de centrale Mijn NS kan worden opgeslagen.
Jammer,
Groet Chris
Dank je wel voor het antwoord, en de bevestiging dat ik niets over het hoofd heb gezien.
Het is gedateerd als de NS-app niet via de cloud synchroniseert, reeds in 2015 werd dit aangekaart.
Ik zie wel dat er in de app (Androidversie) een NS account is toe te voegen. Volgens de NS zijn via zo'n account o.a. de gemaakte reizen in te zien. Niet de geplande en niet in de app?
PS: probeer anders de 9292 reisplanner-app, volgens de beschrijving synchroniseert die de geplande reis wél.
PS2: van beide apps ben ik geen gebruiker, dus uitproberen lukt niet.
Log eens met je Apple-id in de “iCloud”op je “Computer” en kijk daar eens of je ze dáárin wèl ziet staan.
Beste Freedom, het heeft niets met je Apple-Id te maken.
Het wordt simpelweg niet opgeslagen in 'Mijn NS', dus kan je dezelfde reizen niet vinden op je iPhone,iPad en/of iMac
groet Chris
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club