Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Nieuwe iPad en mailadressen
Geplaatst op 13 mei 2018 om 18:58 door Inez

Gebruiks klaarmaken is geen probleem meer. Wel wat ergernis betreffende mailbussen.
ik wil 4 mail adressen op deze iPad. Allen Gmails. 3 zijn zonder probleem aangemaakt en zichtbaar. De 4de, juist die die ik het meest gebruik, is niet zichtbaar. Bij herhaalde pogingen die aan te maken krijg ik de melding dat dat adres reeds bestaat.

Gelukkig werkt de oude iPad en iPhone, maar toch moet werken op mijn nieuwe ‘wonder’
Wie heeft soort gelijke ervaring ?

4 reacties
Freedom zegt:

Heb je al een harde reset uitgevoerd?
(Druk de ronde thuisknop en de aan/uit knop gelijktijdig in totdat het witte appeltje verschijnt, laat dan beide knoppen los)

13 mei 2018 om 22:08.
Inez zegt:

Helaas niets veranderd.
Reset of op de gebruikelijke manier uitzetten is dat hetzelfde effect ?

13 mei 2018 om 22:22.
Inez zegt:

De tijd vliegt, van alles geprobeerd, forums en Apple gebruikers met veeeel ervaring. Vanmiddag wat tijd gemaakt voor de Apple help desk. Werd keurig gebeld op de door mij aangegeven tijd....top hoor.
het ging dus over het 4de Gmail account. Volgens iPad was dat adres eral. Helaas ik kon er geen mail mee ontvangen en/of versturen. Setting e.d. Automatisch overgenomen van de vorige iPad en iPhone en ook gecontroleerd.
Een lang verhaal intekorten. Het bewuste adres, wat ik niet kon zien, geannuleerd. Toen een herstart van de iPad, om er zeker van te zijn dat alle eerdere instructies weg waren.
met een ververst iPad het adres als nieuw aangemaakt en ja hoor het werkt fantastisch. 😀

23 mei 2018 om 18:21.
HJesterhoudt zegt:

Fijn voor je Inez.
Ook ik heb erg goede ervaring met de Apple support.

25 mei 2018 om 15:53.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club