SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Mail probleem.
Geplaatst op 5 december 2018 om 20:34 door HansKr

Mijn mail programma op de iMac reageert niet meer...heeft iemand dit wel eens meegemaakt?
Ook als ik het programma forceer stop en weer activeer reageert het niet....evenals wanneer ik de comp opnieuw opstart reageert het niet....HELP!

4 reacties
WG-Beekhuis zegt:

Als je een iCloud mailadres hebt dan kun je misschien nog op iCloud.com naar je mail.
Dat wordt even zoeken naar een mogelijke oplossing, het kan zijn dat in de bibliotheek mailbestanden en caches corrupt zijn geraakt.

5 december 2018 om 22:29.
PeterVoorz zegt:

Het is vreemd. Zit er een mail met een grote bijlage in Verzenden? Dan zou je kunnen proberen deze te verwijderen (misschien via de webmail) en het bestand via WeTransfer te verzenden.

6 december 2018 om 08:18.
MaritaA zegt:

Ga eerst de nieuwe update op halen (Mojave 10.14.2 )
http://www.seniorweb.nl/clubs/apple/19828/update-mojave-10-14-2-is-op-te-halen

Als het dan nog zo is, laat het even weten.

6 december 2018 om 11:16.
HansKr zegt:

Is opgelost...moest dus Mojave updaten...bedankt.

6 december 2018 om 15:19.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club