SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Google Chrome Probleem
Geplaatst op 14 december 2018 om 19:58 door HansKr

Hallo,
Ik heb een probleem met Google....na een tijdje stopt mijn zoekmachine en moet ik ontzettend lang wachten totdat deze weer opstart, dit probleem doet zich voor nadat ik geupdate heb naar Mojave 10.14.2.
Wanneer ik google afsluit en weer opnieuw opstart verschijnen er heel veel tabbladen. Deze tabbladen staan er al in maar schijnen zich te verdubbelen...kan iemand mij helpen aub.

7 reacties
MaritaA zegt:

Even het e.e.a. duidelijk krijgen.

De browser is Google Chrome?
of
Je gebruikt Safari, Apple’s eigen browser en Google als zoekmachine?

14 december 2018 om 22:37.
HansKr zegt:

Ja...browser is Google Chrome.

15 december 2018 om 09:03.
MaritaA zegt:

Heb je ook problemen als je Safari gebruikt?

15 december 2018 om 09:08.
HansKr zegt:

Heb ik vanmorgen na jouw reactie gelijk geprobeerd...tot op heden geen probleem ondervonden.
Maar ben wel gehecht aan Chrome en zou mezelf dan meer in Safari moeten verdiepen, al mijn bookmarks staan in Chrome, zou ik deze kunnen verhuizen naar Safari wanneer ik besluit om Safari mijn default browser te maken?

15 december 2018 om 09:13.
MaritaA zegt:

Strict gezien zouden die automatisch geïmporteerd moeten worden zodra je Safari opent.

https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/ibrw1015/mac

Verder zou ik Google Chrome verwijderen (naar prullenbak slepen) Mac Afsluiten en na opstarten weer installeren.

Zodra je inlogt verschijnen al je gegevens weer.

Probeer toch om over te gaan naar Safari, die heeft alles wat Google ook heeft, andere browsers dan Safari, veroorzaken vaker problemen op een Mac.

Je kan makkelijk twee(of meer) browsers naast elkaar gebruiken

Probeer dit eerst eens

15 december 2018 om 09:25.
HansKr zegt:

OK, ga ik doen.
Bedankt voor je reactie.

15 december 2018 om 09:28.
HansKr zegt:

OPGELOST!
Dankl voor de reacties en oplossing. Ik heb nu Safari lopen naast Chrome. Tevens Chrome verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en het probleem is voorlopig opgelost.

16 december 2018 om 08:35.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club