SeniorWeb logo

Niet ondersteunde browser

De browser die u gebruikt wordt niet door SeniorWeb ondersteund. We adviseren u over te stappen op een andere browser.

In het artikel De populairste browsers voor de pc kunt u lezen welke browsers er zijn en een keuze maken.

Menu Zoek

Berichtdetails

Dit bericht is geplaatst in de: Apple-Club
Vreemde emails zonder onderwerp
Geplaatst op 21 december 2018 om 11:02 door 524182

Ik krijg op mijn iPad3 vreemde (zonder onderwerp) en dubbele e-mails binnen.
Zie bijgaand screenshot.
Kunt u mij helpen om dit op te lossen? Bij voorbaat hartelijk dank

image.png
2 reacties
MaritaA zegt:

IPad 3, dus als laatst mogelijke besturingssysteem is dat iOS 9.3.5


Vaak is het wat experimenteren om dit soort probleempjes op te lossen.
Ik stel voor eerst een harde reset uit te voeren.
- Druk de home knop (op de rand om het scherm) en de aan/uit knop tegelijk in.
- Net zo lang ingedrukt houden tot het Apple Logo verschijnt (scherm wordt in de tussentijd zwart, volstrekt normaal)
- Als het Apple Logo op het scherm staat kan je de knoppen los laten.
- Wacht tot de iPad weer van zelf opstart.

Mocht dit niet helpen, hoor ik het wel (ook als het wel helpt, graag)

21 december 2018 om 12:34.
524182 zegt:

Marita, uw advies helpt helaas niet. Maar ik heb een advies in de Apple Club gevonden en tot nu toe werkt dat. Ik ben naar mail instellingen gegaan en een mailmap uitgeschakeld. Hopelijk is hier het probleem mee opgelost. De tijd zal het leren. Ik wens u en uw collega's fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2019.
🎄🎄🎄

21 december 2018 om 13:12.

Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club