Berichtdetails

Toen is er gevraagd om wat voor soort account gaat het gmail, kpn, chello, upc, yahoo, outlook, noem maar op, want dan wordt het duidelijk of het een pop of imap, account is.
Dit is nodig om een eventueel gerichte oplossing te geven.
Heb je een mailaccount ingesteld of meerdere?
Zijn het er meerdere, dan is de hamvraag bij welk account die 5520 hoort.
Maar als het in november al op 5520 stond en nu in februari ook nog, wat is er dan in de tussentijd gebeurd, geen mail meer ontvangen?
Begin in eerste instantie eens met het volgende, verwijder dat account of als je meer accounts hebt helemaal te verwijderen.
Dan harde reset.
Opnieuw account(s) instellen, kijk of dan dat getal weg is.

Hartelijk dank voor de moeite. Ik vrees dat ik ermee zal moeten leren leven.
Doe eens dit (als jij het wil). Log in via de webbrowser in je gmail (gmail heeft n.l bij het begin van ios7 veel van dit soort problemen gegeven) en kijk bij de instellingen daar of er ingesteld is om mails op de server te laten staan. verander dat.(met ziggo heb ik geen ervaring en dat is pop)
Andere mogelijkheid kijk op de iPad bij je instellingen in je mailaccounts onder geavanceerd, of er eventueeel gearchiveerd staat aangeklikt of nooit van de server verwijderen. Verander dat ook. Wie weet, opgeven kan altijd nog.
Wilt u zelf een vraag stellen in de Apple-Club?
Apple-Club